Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-18, 19:22
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.K.D.C
äh, jag har varit där 3 år i rad nu o jag märkte ingen direkt skillnad, fattar inte vad alla gnäller för

Tja ingen har gnällt sedan i slutet på Juni

Sen att du inte märkte någon skillnad är ju lite kul eftersom de inte har varit så lite folk på hultsfred som detta året på länge vilket nästan drivit RP i konkurs. Men utgår ifrån att du är en idiot eller hög under hela festivalen.
Citera
2007-11-18, 21:47
Medlem
T.K.D.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
utgår ifrån att du är en idiot eller hög under hela festivalen.

aaa, hög stämmer in.
Citera
2007-11-19, 00:15
Medlem
För mig börjar det bli dags att lämna sandlådan och dra sig vidare mot större festivaler. Lilla putte-hultsfred har ju redan bevisat att det inte fungerar att ha kasst ljud och en kass line-up. Såvida det inte kommer några riktigt stora och aktuella band nästa år så får det bli annat.
Citera
2008-04-18, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpojken
Det skulle inte förvåna mig om det var en flashbackare som var den nakna trumpetspelaren som spelade nationalsången för ~500 personer. Det var för övrigt det bästa framträdandet efter Pet Shop Boys.

Fick för övrigt Ozzys trummis ena pinne, sjukt värt!

hahaha ajjamen visst va de en flashbackare....jag menar allvar nu, de va nämligen min sambo som drog ner byxorna, och upp med trumpeten.... han kommer antagligen detta år oxå....
Citera
2008-11-10, 02:47
Medlem
Schnauzers avatar
jag hittar inte bandlistan från förra året någonstans :/

EDIT: jag lyckades hitta banden ändå, det var The Blood Brothers och The Jai-Alai Savant jag letade efter
Senast redigerad av Schnauzer 2008-11-10 kl. 02:59.
Citera
2008-11-19, 00:52
Medlem
Vid vilken ålder börjar man bli "för gammal" för hultsfredsfestivalen? VIll ju inte dra dit och bara se en massa blöjbarn, men rätta mig gärna om jag har fel!

Vad tror ni en biljett kommer gå på?
Senast redigerad av Drast 2008-11-19 kl. 00:54.
Citera
2008-11-19, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drast
Vid vilken ålder börjar man bli "för gammal" för hultsfredsfestivalen? VIll ju inte dra dit och bara se en massa blöjbarn, men rätta mig gärna om jag har fel!

Vad tror ni en biljett kommer gå på?

Alltså, jag hade hört mycket om just detta innan jag drog på årets festival. Men väl där såg jag folk i alla åldrar, många 30-40 streckare och även en del pensionärer! Så att hela folkmassan skulle bestå av massa småglin är lite av en myt, även om dom kanske är överrepresenterande där
Citera
2008-11-19, 19:37
Medlem
Bra ju

Hur gammal är du själv?

Jag funderar på att dra antingen till denna eller roskilde, blir det bara en så roskilde, annars båda!

men vet någon på ett ungefär vad priset kan ligga på? surt (och ganska osannolikt) om det skulle ligga på 2k+ som roskildebiljetterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in