2007-02-19, 12:48
Medlem
ischs avatar
Riktigt trkig slpp m jag sga. Finns idag inget som talar fr att det blir hultsfred fr min del. Fan vilka trkiga headlin artister och mycket band som lirat p festivalen hyfsat nyligen. P ngot stt s knns festivalen urvattnad och onintressant med huvudfokuset p band i mittenfllan eller band som r pvg ner. Korn har inte varit intressanta p ~6r, Ozzy r nrmast sjlvdd och Timbuktu har lirat p festivalen mer gnger n man kan rkna till. Wolfmother r hyfsat kul men nd inget som gr resan vrd.

Nej, blir nog Roskilde iallafall och kanske ett litet krt besk p emmaboda.
Citera
2007-02-19, 12:53
Medlem
BedBoys avatar
Aj aj aj. Inget roligt bandslpp kan jag sga.

Men Justice fr mig att komma ven om inget annat bra band kommer. Det kommer i srklass bli rets bsta spelning.
Citera
2007-02-19, 12:56
Medlem
dakires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BedBoy
Aj aj aj. Inget roligt bandslpp kan jag sga.

Men Justice fr mig att komma ven om inget annat bra band kommer. Det kommer i srklass bli rets bsta spelning.

Det dr lt roligt
Citera
2007-02-19, 13:09
Medlem
BedBoys avatar
Boyz Noize verkar trevligt
Citera
2007-02-19, 13:15
Medlem
Devours avatar
Flogging Molly kommer ju bli grymt att se xD Sen har jag inte sett Korn n s jag r rtt njd..
Citera
2007-02-19, 13:32
Medlem
Flogging Molly var det enda som var intressant i det slppet. Men Flogging Molly och Wolfmother rcker ju inte fr att man ska ka dit .
Citera
2007-02-19, 13:34
Medlem
Vicious_s avatar
GAAAHH! Jag skulle s jvla grna vilja se Flogging Molly!
Men 14, 15, 16 juni r de datum som passar absolut smst! SKIT!

Man fr vl hoppas de kr ngon spelning i stockholm eller nge...
Citera
2007-02-19, 13:43
Medlem
Arbetarbroders avatar
Tycker Lineupen som Rockparty ftt till hittils r ganska typiskt fr Hultsfredsfestivalen om vi tittar p vilken tid vi lever i.

Metal sljer, s enkelt r det. Sen succret & jubileumsret 2005 s har just metal ftt festivalen att slja ut sina biljetter. Jmfr det med tex Hultsfred 2004 som var det smsta ret ngonsin, men i princip ingen hrd musik alls.
Hultsfred kommer nog vara shr tills publiken inte vill ha de shr lngre helt enkelt, men de gr ju inte att jmfra med gubbrocken p den oerhrt murkna Sweden Rock Festival...
Citera
2007-02-19, 13:46
Medlem
Black Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Tycker Lineupen som Rockparty ftt till hittils r ganska typiskt fr Hultsfredsfestivalen om vi tittar p vilken tid vi lever i.

Metal sljer, s enkelt r det. Sen succret & jubileumsret 2005 s har just metal ftt festivalen att slja ut sina biljetter. Jmfr det med tex Hultsfred 2004 som var det smsta ret ngonsin, men i princip ingen hrd musik alls.
Hultsfred kommer nog vara shr tills publiken inte vill ha de shr lngre helt enkelt, men de gr ju inte att jmfra med gubbrocken p den oerhrt murkna Sweden Rock Festival...
Visst r det relativt skert att boka metal. Metalheads r frmodligen de mest trogna fansen, bara kolla p Sweden Rock. Inte frvnad.
Citera
2007-02-19, 13:50
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black Dog
Visst r det relativt skert att boka metal. Metalheads r frmodligen de mest trogna fansen, bara kolla p Sweden Rock. Inte frvnad.

Dock finns det hyfsat mnga festivaler att konkurrera med inom det segmentet. Kolla bara p Sweden rock, wacken, agustibuller etc. Fr de mesta metalheads tror jag att hultsfred kommer hyfsat lngt ner p listan.
Citera
2007-02-19, 13:56
Medlem
dakires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Dock finns det hyfsat mnga festivaler att konkurrera med inom det segmentet. Kolla bara p Sweden rock, wacken, agustibuller etc. Fr de mesta metalheads tror jag att hultsfred kommer hyfsat lngt ner p listan.

Hr kan de kombinera metalmusik och popbrudar. Vinnande koncept.
Citera
2007-02-19, 13:59
Medlem
Black Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch

Precis, det r ju det som r grejen. r det tre fyra bra metalbandill se tror jag man vljer att ka till hultsfred framfr en mindre festival eftersom man fr en hel del andra band p kpet, mycket folk osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in