Riktigt trkig slpp m jag sga. Finns idag inget som talar fr att det blir hultsfred fr min del. Fan vilka trkiga headlin artister och mycket band som lirat p festivalen hyfsat nyligen. P ngot stt s knns festivalen urvattnad och onintressant med huvudfokuset p band i mittenfllan eller band som r pvg ner. Korn har inte varit intressanta p ~6r, Ozzy r nrmast sjlvdd och Timbuktu har lirat p festivalen mer gnger n man kan rkna till. Wolfmother r hyfsat kul men nd inget som gr resan vrd.
Nej, blir nog Roskilde iallafall och kanske ett litet krt besk p emmaboda.
Tycker Lineupen som Rockparty ftt till hittils r ganska typiskt fr Hultsfredsfestivalen om vi tittar p vilken tid vi lever i.
Metal sljer, s enkelt r det. Sen succret & jubileumsret 2005 s har just metal ftt festivalen att slja ut sina biljetter. Jmfr det med tex Hultsfred 2004 som var det smsta ret ngonsin, men i princip ingen hrd musik alls.
Hultsfred kommer nog vara shr tills publiken inte vill ha de shr lngre helt enkelt, men de gr ju inte att jmfra med gubbrocken p den oerhrt murkna Sweden Rock Festival...
Tycker Lineupen som Rockparty ftt till hittils r ganska typiskt fr Hultsfredsfestivalen om vi tittar p vilken tid vi lever i.
Metal sljer, s enkelt r det. Sen succret & jubileumsret 2005 s har just metal ftt festivalen att slja ut sina biljetter. Jmfr det med tex Hultsfred 2004 som var det smsta ret ngonsin, men i princip ingen hrd musik alls.
Hultsfred kommer nog vara shr tills publiken inte vill ha de shr lngre helt enkelt, men de gr ju inte att jmfra med gubbrocken p den oerhrt murkna Sweden Rock Festival...
Visst r det relativt skert att boka metal. Metalheads r frmodligen de mest trogna fansen, bara kolla p Sweden Rock. Inte frvnad.
Visst r det relativt skert att boka metal. Metalheads r frmodligen de mest trogna fansen, bara kolla p Sweden Rock. Inte frvnad.
Dock finns det hyfsat mnga festivaler att konkurrera med inom det segmentet. Kolla bara p Sweden rock, wacken, agustibuller etc. Fr de mesta metalheads tror jag att hultsfred kommer hyfsat lngt ner p listan.
Dock finns det hyfsat mnga festivaler att konkurrera med inom det segmentet. Kolla bara p Sweden rock, wacken, agustibuller etc. Fr de mesta metalheads tror jag att hultsfred kommer hyfsat lngt ner p listan.
Hr kan de kombinera metalmusik och popbrudar. Vinnande koncept.
Precis, det r ju det som r grejen. r det tre fyra bra metalbandill se tror jag man vljer att ka till hultsfred framfr en mindre festival eftersom man fr en hel del andra band p kpet, mycket folk osv.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!