2008-03-14, 14:46
Medlem
Cs 1.6 fungerar inte på vista för mig :S

Det går att starta upp det men spelet hänger sig när man ska joina en server!

Finns det någon lösning? Förutom att rerolla xp
Citera
2008-03-15, 18:42
Medlem
linkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
cl_dlmax är det du letar efter. 512 / 1024 skulle jag rekommendera att sätta det på om du har ganska snabbt internet. Annars kan du pröva 128 / 256.

ska ja skriva antingen 512 eller 1024 eller ska ja skriva det som du skrivit alltså men / imellan?
Citera
2008-03-15, 19:56
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linkus
ska ja skriva antingen 512 eller 1024 eller ska ja skriva det som du skrivit alltså men / imellan?

Någon av dom eller så delar du 512 med 2 och får 256 som fungerar eller som dubblar du 1024 så får du 2048 som fungerar.
Citera
2008-03-15, 23:15
Bannlyst
hur ska jag göra för att få mic ljudet in-game att fungera? fungerar över vent och kompis chatten i steam men inte inne på cs1.6 hjälp vad ska jag ta mig till?! måste kunna svära på alla polacker när dom blockas
Citera
2008-03-16, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
hur ska jag göra för att få mic ljudet in-game att fungera? fungerar över vent och kompis chatten i steam men inte inne på cs1.6 hjälp vad ska jag ta mig till?! måste kunna svära på alla polacker när dom blockas
bump.och ja jag håller inne K knappen
Citera
2008-03-16, 22:28
Medlem
TheVoids avatar
Jag lirade mycket CS förr i tiden men har inte hållt på med det på ganska så länge nu, men skulle häromdagen lira lite med en polare och märkte att mina keys inte fungerade.

Jag går in i settings och bindar dom som fallit bort, trycker på Ok eller vad där står men de tappas bort direkt igen. Någon som varit med om detta?
Det är både i 1.6 samt Source detta händer. Till 1.6 förstår jag verkligen inte vad som hänt då jag för några år sedan fixade min .cfg fil och använt den sedan dess utan problem men nu så tappas binds bort.
Citera
2008-03-19, 16:39
Medlem
Jag har problem med att det laggar när jag spelar, trodde det berodde på att jag kör på trådlöst. Men startade ett spel mot några botar istället och hade Latency 115 typ och det laggade.

Vad är problemet :S
Citera
2008-03-20, 22:37
Medlem
Hej.

Jag skulle vilja göra så mitt sikte inte ändrar på sig nät jag skjuter har använt cl_dynamiccrosshair fast siktet är bara still nät jag går hur ska jag göra?

Och, vilket typ av sikte/upplösning/sens/färg på sikte har prosen?
Citera
2008-03-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master Orre
Hej.

Jag skulle vilja göra så mitt sikte inte ändrar på sig nät jag skjuter har använt cl_dynamiccrosshair fast siktet är bara still nät jag går hur ska jag göra?

Och, vilket typ av sikte/upplösning/sens/färg på sikte har prosen?
Hejsan, om du vill ha lika som pro:sen så kan du ju alltid ladda ner deras config. Men alla har ju inte lika, du kan ju leta runt lite grann på www.sk-gaming.com t.ex, vem vet kanske hittar du nån intresant config.

Och dom flesta pro:sen kör med grön och så låg sens som möjligt.
Hoppas jag svarade på några av dina frågor om inte, skriv igen!
Citera
2008-03-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueG
Hejsan, om du vill ha lika som pro:sen så kan du ju alltid ladda ner deras config. Men alla har ju inte lika, du kan ju leta runt lite grann på www.sk-gaming.com t.ex, vem vet kanske hittar du nån intresant config.

Och dom flesta pro:sen kör med grön och så låg sens som möjligt.
Hoppas jag svarade på några av dina frågor om inte, skriv igen!

men går det att fixa så att siktet inte ändrar på sig när man skjuter utan att fuska?
Citera
2008-03-21, 00:48
Medlem
skuurts avatar
Citat:
men går det att fixa så att siktet inte ändrar på sig när man skjuter utan att fuska?

Att ladda hems någons conifg är absolut inte fusk.
Citera
2008-03-21, 08:32
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:

Jag har aldrig hört talas om något kommando elller något litet tricks som gör så att siktet inte blir större när du skjuter. Förutom fusken no recoil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in