2008-01-04, 20:49
Medlem
ja ;D

Nu har ja så gud trist, Kan ingen vänlig själ skänka mig ett steam account med counter strike på? skulle vara väldrig snällt
Citera
2008-01-04, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tollezone
hur öppnar man portar i routern? via ett router-program eller via routern som är inkopplad i väggen?

http://www.brutalcs.nu/?p=tutorial&id=48
Citera
2008-01-07, 06:59
Medlem
i affären.. ska man köpa CS Source eller Anthology för att få det hela att funka?
Citera
2008-01-07, 08:20
Medlem
Bungies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
i affären.. ska man köpa CS Source eller Anthology för att få det hela att funka?

Det borde väl fungera med vilket som?

CS:S är ju endast CS:S (dvs. du behöver INTE ha HL2 sedan innan), med Anthology får du väl med HL 2 m.fl.?
Citera
2008-01-07, 13:01
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford

http://www.webhallen.com/prod.php?id=46413 <- Visste bara om att detta anthology fanns. Och det ger dig enbart Counter Strike

Köper du däremot Counter Strike Source så får du även med Day of Defeat Source och Halif Life 2 Deathmatch

Tycker du ska köpa Anthology eftersom du då kommer kunna spela 1.6 och det är det bästa spelet av dom 2.
Citera
2008-01-07, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tollezone
hur öppnar man portar i routern? via ett router-program eller via routern som är inkopplad i väggen?
http://www.portforward.com/

Lycka till
Citera
2008-01-11, 16:11
Medlem
carlps avatar
fan för alla jävla äckliga snorungar som lirar cs!

dom förstör ju spelet så jävla mycket.

nån som vet en bra server där det hänger mera moget folk, icke scriptande och så.

peace
Citera
2008-01-11, 16:35
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlp
fan för alla jävla äckliga snorungar som lirar cs!

dom förstör ju spelet så jävla mycket.

nån som vet en bra server där det hänger mera moget folk, icke scriptande och så.

peace

Då ska du besöka Gubbz servrarna, http://www.gubbz.se/
Dom har verkligen hårda regler.
Citera
2008-01-11, 21:52
Medlem
volvo 240s avatar
Hittar inga servers alls i steam, vad kan det va för fel?
Citera
2008-01-11, 23:58
Medlem
Moridin2002s avatar
Någon som vet hur jag får upp min fps? Köpte ny dator för 1 månad sen
men jag får ändå inte upp fpsen över 60.5 fps. fps_max = 100
och vsyncen är av. Har samma skärm som jag hade till andra datorn så
det är knappast skärmen det är fel på. Har även testat olika drivrutiner
och även avinstallerat piss asusprogrammet som våldtog min dator.

Några tips? Aimet blir sämre för varje dag som går, snyft.
Citera
2008-01-13, 00:58
Medlem
Tuggumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woicer
läste precis ditt inlägg ovanför som uppkom samtidigt som jag skrev detta. Vet inte om det gör några större skillnader, men har du testat att öppna t ex portar i routern/brandväggen och liknande?

Det var nog linan som krångla tror jag, men har fortfarande stora problem kvar
sitter fortfarande med samma dator, (3,06 ghz 1,50 gb ram och ATI Radeon 9550) Men det laggar ändå. Det liksom hackar Men det har inte varit så förut det har kommit nu på senare tid. Direkt när det är långa avstånd från "crosshair" till målet, då laggar det som helvete. Och JA jag har uppdaterar direct X och drivrutinerna till grafik kortet. Och den där Vertical någonting är på "alltid av"
också.

Vad är fel?? varför flyter det inte så jag kan få komma in och våldta på "Oldschool style" som vanligt?
Citera
2008-01-13, 01:07
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggumi
Det var nog linan som krångla tror jag, men har fortfarande stora problem kvar
sitter fortfarande med samma dator, (3,06 ghz 1,50 gb ram och ATI Radeon 9550) Men det laggar ändå. Det liksom hackar Men det har inte varit så förut det har kommit nu på senare tid. Direkt när det är långa avstånd från "crosshair" till målet, då laggar det som helvete. Och JA jag har uppdaterar direct X och drivrutinerna till grafik kortet. Och den där Vertical någonting är på "alltid av"
också.

Vad är fel?? varför flyter det inte så jag kan få komma in och våldta på "Oldschool style" som vanligt?

Det började inte lagga när du uppdaterade dina grafikdrivrutiner? Hände för mig förut, kunde inte spela CS med en viss version av mina grafikdrivrutiner så jag fick lov att sitta och installera om 2 olika hela tiden -_- men vart glad när jag klarat av skit spelet som krävde dom nya så jag kunde ha kvar dom gamla och spela cs laggfritt.

Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hittar inga servers alls i steam, vad kan det va för fel?

Har du prövat att ha ingeting i game i filtret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in