2010-07-20, 15:24
Medlem
trulyawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benjaminthu
Kanske lite missvisande i topic me min fråga/mitt problem är som så att jag spelar Cs på en laptop. När jag väljer att spela i widescreen-mode så passar bilden in perfekt. men om jag inte vill spela i widescreen upplösning utan i typ 640x480 får jag två stora svarta streck bredvid skärmen. Någon som vet hur detta ska kunna åtgärdas? Så jag slipper spela i widescreen mode.

Windows 7?

Hur gör man för att få det i tredjepersonsvy när man gör en cs-film? Vilket program?
Citera
2010-07-20, 20:57
Medlem
benjaminthus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trulyawesome
Windows 7?

Hur gör man för att få det i tredjepersonsvy när man gör en cs-film? Vilket program?

Nej, windows xp prof.
Citera
2010-07-21, 16:29
Medlem
Har ett ganska grovt problem med cs 1.6 just nu. Jag gick in på steam som vanligt för nån timma sen och lirade lite. Sen stängde jag ned det och öppnade det igen. Då svarar helt plötsligt inte CS. Men steam rullar på som vanligt. Jag ska försöka att beskriva det så bra som möjligt. Tänk er att ni öppnar cs. Ni ser erat GUI eller ifall ni har original. Sen Så fryser ihop. Man ser alltså Bara Bakgrunden men inte den där menyn som finns nere i vänsterhörnet. Så Står det "Half life Launcher har slutat fungera , Stäng program eller Vänta tills det svarar...

Har installerat om cs 2 gånger nu och det hjälper inte. Ingen som har en aning Om vad som är felet?
Citera
2010-07-22, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trulyawesome
Windows 7?

Antingen spelar du upp ett hltvdemo eller skriver dem_forcehltv 1 när du kollar på ett vanligt demo.

Sistnämnda har dock enormt mycket buggar.
Citera
2010-07-24, 02:07
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Jag behöver hjälp med en allvarlig sak i cs.
Jag går in på en server och spelar som vanligt, efter cirka 5-10 min så droppar jag ner till 20-30 fps, har alltid haft 100 fps konstant förut.

För ett tag sen funkade de bra, men nu har de som sagt börjat krångla.
När de händer så så måste jag stänga ner CS och starta de igen efter 5 min typ, de räcker inte bara med att tabba ner...

Alla mina rates och så är rätt inställda.
Vad kan detta bero på?
Citera
2010-07-24, 19:18
Bannlyst
Jag försöker få alla achievments på css och har bara "Cold War" kvar. Det står "Win a round without your team killing any enemy players". Jag la upp en server med bottar, och vi vann rundan. Efter där det står "MVP" och sånt stog det till och med "Terrorists won without killing any enemies". Men fick ingen achievment. HJÄLP!!!???
Citera
2010-07-25, 15:01
Medlem
Musmatta: Steelseries Fnatic Edition
Tangentbors: Logitech G15
Mus: Steelseries Kinzu

Citera
2010-07-25, 15:30
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyski

Fräckt!
Citera
2010-07-25, 15:39
Medlem
DaDaniils avatar
Citat:

Tattar mus.
Citera
2010-07-26, 16:57
Bannlyst
Hej.

Vad finns det för tjänster där man kan få skill i tex poäng eller liknande & dessutom har gathers som man kan joina.
Som tex spelarena fast en annan sida HATAR DERAs HITBOX!
Citera
2010-07-26, 21:05
Medlem
idag när jag NYDLIGEN hade köpt garrys mod skulle jag tvärt logga ut och in och jag kommer ej ihåg mitt lössen ord har testat allt med forgott password men då ska man ha secret answer vilket jag också har glömt vad säger ni ska man vända sig till steam suppor
Citera
2010-07-26, 21:10
Bannlyst
Citat:

Vad tycker du om den? Den ser förjävla skön ut och jag sitter här och funderar på om jag ska köpa den någon gång i framtiden när jag känner att det är värt att lägga ut 300 spänn på någon mus som kanske bara är skräp.

Värt att tillägga är att jag redan har en Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, dock en utsliten sådan som har fått smaka på aceton vilket inte var så smart då det mjuka materialet på den ena sidan blev helt uppslitet och är obekvämt att hålla i nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in