2013-02-06, 08:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skurmopp
Kan glida ifrån topic lite men hittar ingen lämpligare tråd. Någon rar själ som vet vart det går att få tag på fusk till playnation? dvs eac.

Citat:
Ursprungligen postat av saman10
hej jag vill kunna använda wallhack och fick en länk från google där man skulle ladda ner men jag fick allt men inte det jag ville. Hur ska man göra kan ngn förklara??

Jävla amatörer, lär er spela. Ni förstör bara för andra.
Citera
2013-02-06, 11:55
Medlem
Tjenare

sollentuna public server cs 1.6 är uppe och spinner för alla som vill ha lite skoj, administratörer sökes

server ip: sollentuna.zapto.org:27015
banlista: http://sollentuna.zapto.org/bans
hemsida: http://www.boi.se/sollentuna/index.php
Citera
2013-02-10, 16:30
Medlem
Cosmouses avatar
Hejsan.

Jag kan inte logga in på min Steam, och behöver veta min email, fast har ingen aning vilken den är registrerad på? Hur tar jag reda på detta?
Citera
2013-02-11, 14:34
Medlem
friflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Hejsan.

Jag kan inte logga in på min Steam, och behöver veta min email, fast har ingen aning vilken den är registrerad på? Hur tar jag reda på detta?

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=4988-DHXV-7272

Där kan du välja återskapa med eller utan "account name"
Citera
2013-02-11, 18:05
Medlem
Försöker starta FM men blir bara "Förbereder start.." eller liknande och sen händer det inget.
Googlat och testat det mesta..någon som har lösningen?

Har gjort följande:
Startat om datorn / steam
Avinstallerat steam / fm
Verify game cache (eller vad det hette)
Tagit bort clientregistry.blob

Vet inte vad jag ska ta mig till.. snälla hjälp
Senast redigerad av graalenn 2013-02-11 kl. 19:01.
Citera
2013-02-13, 12:56
Medlem
Seth-Rydells avatar
Hallå!

Det är så att jag inte kommer in på mitt gamla steam-konto. Då man måste ha en säkerhetsnyckel för att kunna logga in ifrån en annan dator (ny dator). Men kommer fan inte ihåg min e-mailadress och har inte lyckats finna vad jag kan få reda på den via steam, eller deras hemsida.
Så jag köpte helt enkelt Cs:go och placera det på ett nytt account. Men blev sugen på att fixa tillbaka mitt gamla konto för att kunna spela Cs 1.6, DD, Source osv. Som sagt ligger en del pengar bakom mitt gamla account.

Uppskattas om någon kunde hjälpa till.
Citera
2013-02-13, 15:49
Medlem
larvenfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seth-Rydell
Hallå!

Det är så att jag inte kommer in på mitt gamla steam-konto. Då man måste ha en säkerhetsnyckel för att kunna logga in ifrån en annan dator (ny dator). Men kommer fan inte ihåg min e-mailadress och har inte lyckats finna vad jag kan få reda på den via steam, eller deras hemsida.
Så jag köpte helt enkelt Cs:go och placera det på ett nytt account. Men blev sugen på att fixa tillbaka mitt gamla konto för att kunna spela Cs 1.6, DD, Source osv. Som sagt ligger en del pengar bakom mitt gamla account.

Uppskattas om någon kunde hjälpa till.
Kontakta steam support, dom brukar vilja ha någon cdkey från dina gamla spel för att du ska få lösen.
Citera
2013-02-13, 16:01
Medlem
Seth-Rydells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larvenf
Kontakta steam support, dom brukar vilja ha någon cdkey från dina gamla spel för att du ska få lösen.
Har tyvärr inte kvar några sådana ifrån det kontot då det senaste köpet var souce, och allt är köpt via steam. Man får väl cd-key/nyckeln i mailet? Kommer ju som sagt inte in på min mail.
Men ska kolla med dem.

tack för svar!
Citera
2013-02-14, 20:19
Medlem
-Jw-s avatar
Varför förstöra ett sånt bra spel?!?! Jag hatar steam!
Citera
2013-02-14, 20:42
Medlem
rakmacka20s avatar
Vilka jävla idioter som uppdaterar spelet, nu kan ja bara springa i slowmotion och så har jag gravity när jag hoppar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2013-02-14, 20:44
Medlem
mackz0rs avatar
Vafan är det häär!!!! Som du säger hoppar med gravity och springer i slowmo, wtf!?
Citera
2013-02-14, 22:16
Medlem
Jävla CP steam...
Sensen är helt fucked, FPS'n droppar (mer än vanligt xD)
OCH dom bytte från engelskt tangentbord...

1.6 va grymt som det var.. palla förstöra skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in