2007-07-29, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av phear
Gratis accounts: http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=184395

inget av dom där funkar.. iallafall inte för mig :S
Citera
2007-08-04, 17:52
Medlem
Ska börja spela lite igen..

Uhm, vad är det jag behöver köpa osv för att kunna spela, alltså måste typ köpa half-life eller går det köpa CS i affärn så man kan spela utan half-life osv?..

Hur spelar ni.. olagligt(gratis) elr lagligt(köpt)?

btw, finns det mkt servrar.. vill inte köpa spelet och sen märka att det bara finns en enda server...
Citera
2007-08-04, 18:16
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Uhm, vad är det jag behöver köpa osv för att kunna spela, alltså måste typ köpa half-life eller går det köpa CS i affärn så man kan spela utan half-life osv?..

Hur spelar ni.. olagligt(gratis) elr lagligt(köpt)?

btw, finns det mkt servrar.. vill inte köpa spelet och sen märka att det bara finns en enda server...
Du köper Counter-Strike anthology, det kostar runt 100-150:- och du får Counter-Strike 1.6 samt Counter-Strike: Condition Zero.
Du behöver inte oroa dig över att det finns för få servrar, oavsett vilken tid på dygnet man spelar finns det alltid minst 1,000 servrar.
Så, nu kan du cykla ned till lokala spelbutiken och göra av med din veckopeng, förutsatt att du får spela Counter-strike för mamma och pappa.
Citera
2007-08-04, 19:35
Medlem
Wzzys avatar
Har nu fått ett grymt irriterade problem. Det är så när jag ska starta steam. Så händer det inte ett jävla piss. Men när jag öppnar Aktivitetshanteraren och kolla på processer så ser jag att Steam är igång där och tar ca 18 000kb i minne. Men inte ett piss händer
Citera
2007-08-04, 19:36
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Har nu fått ett grymt irriterade problem. Det är så när jag ska starta steam. Så händer det inte ett jävla piss. Men när jag öppnar Aktivitetshanteraren och kolla på processer så ser jag att Steam är igång där och tar ca 18 000kb i minne. Men inte ett piss händer
Har du provat att avinstallera och sedan installera om STEAM?
Citera
2007-08-04, 19:51
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Har du provat att avinstallera och sedan installera om STEAM?

Bara 4 gånger
Citera
2007-08-05, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Du köper Counter-Strike anthology, det kostar runt 100-150:- och du får Counter-Strike 1.6 samt Counter-Strike: Condition Zero.
Du behöver inte oroa dig över att det finns för få servrar, oavsett vilken tid på dygnet man spelar finns det alltid minst 1,000 servrar.
Så, nu kan du cykla ned till lokala spelbutiken och göra av med din veckopeng, förutsatt att du får spela Counter-strike för mamma och pappa.

Wohoo! nu ska jag fråga mamma!
Citera
2007-08-06, 17:02
Medlem
Wzzys avatar
Får det här felemeddelandet när jag ska logga in på steam:

"Fatal Error: Faild to load platfrom mudules"

Någon som vet vad som jävlas?
Citera
2007-08-07, 09:36
Medlem
Pf0llz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Får det här felemeddelandet när jag ska logga in på steam:

"Fatal Error: Faild to load platfrom mudules"

Någon som vet vad som jävlas?

Testa att ta bort "clientregistry.blob" och även ta bort denna filen om den finns "/steam/SteamApps/platform.gcf"

Genom att ta bort clientregistry.blob tvingar man steam till att updatera, platform.gcf tar du bort bara för att rensa ditt steam inför updateringen, har du tur så funkar det.

Annars får du väll testa att installera om steam, fast att ta bort clientregistry.blob brukar vara lösningen på dom flesta steamproblem
Citera
2007-08-07, 16:10
Bannlyst
finns säkerligen en fråga om detta i tråden, men sökfunktionen är inte helt frisk för tillfället och jag orkar inte gå igenom hela tråden...

hur funkar det med lan på cs nuförtiden? måste man köpa steam för att det ska funka? eller finns det typ 1.6 som man kan lira nätverk på?

tack på förhand
Citera
2007-08-07, 16:10
Medlem
shizzles avatar
Om man ska lira cs på lan där inte alla har source konto, ska man då tanka 1.6 o lira eller? Finns det nåt annat sätt?
Citera
2007-08-07, 18:11
Medlem
Jontelitos avatar
Soundhack?

Tja. Tänkte vara lite busig och pröva soundhack, någon som vet vart man kan ladda ner det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in