2007-05-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Vet inte hur tecknena skrivs ut men tryck upp consolen och skriv "say hej hå jag kan skriva åäö"

Det går ej.. och han skrev utan apostrofer eller vad man ska kalla dom.

INTE såhär: 'a' 'o'
utan SÅHÄR: Å Ä Ö

hur?!
Citera
2007-05-15, 18:01
Medlem
fettosvinets avatar
Jag kommer inte in på någon Cs server. Den laddar klart allting tills det är en eller två "gula pluppar" kvar innan laddningen är färdig, då slutar skiten ladda och ingenting händer. Vad göra?
Citera
2007-05-15, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettosvinet
Jag kommer inte in på någon Cs server. Den laddar klart allting tills det är en eller två "gula pluppar" kvar innan laddningen är färdig, då slutar skiten ladda och ingenting händer. Vad göra?

hade samma problem tidigare ,

Kolla om du har alla portar som behövs öppna
och kolla så windows brandvägg har steam.exe och hl.exe som "undantag"
Citera
2007-05-15, 19:04
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
det ingår i HL2 boxen.. antingen har du köpt fel eller så ser du fel.

Vilken HL2-box? Jag köpte HL2 i vanlig DVD-förpackning hos Åhlens. På baksidan står det: "This package also includes: Half-life 2 Deathmatch". Väldigt konstig att CSS ska kosta nu när man köpt HL2.
Citera
2007-05-15, 20:52
Bannlyst
Vet någon om jailbreak modden finns på 1.6 servrar? den var iaf ruskigt kul och har inte sett till den sedan någon här på flashback hade den.
Citera
2007-05-16, 23:52
Medlem
Gungame DM hjälp

har skapat en dedikerad Gungame server och har några problem.det är ett inkluderat DeathMatch i gungame och jag har det problem att då jag respawnar så spawnar jag alltid i ngt spawn och inte lite överallt som jag vill. vad kan jag göra åt detta?

mvh kicko
Citera
2007-05-19, 23:33
Medlem
grynings avatar
Halloj,skulle behöva lite snabb hjälp,när jag startar cs så kommer första bilden upp,sen blir det helt svart,så provade att ta upp configen o connecta därigenom ,kom in ,men ser inte siktet eller något. nån som vet vad som är felet och hur man får fram det igen ?
Citera
2007-05-19, 23:35
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gryning
Halloj,skulle behöva lite snabb hjälp,när jag startar cs så kommer första bilden upp,sen blir det helt svart,så provade att ta upp configen o connecta därigenom ,kom in ,men ser inte siktet eller något. nån som vet vad som är felet och hur man får fram det igen ?

Haha jag fick just en rainman flashback, prova med cl_draw 1 på kul
Citera
2007-05-19, 23:42
Medlem
grynings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Haha jag fick just en rainman flashback, prova med cl_draw 1 på kul
Det verkade inte hjälpa,då jag fortfarande inte ser något
Citera
2007-05-19, 23:50
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gryning
Det verkade inte hjälpa,då jag fortfarande inte ser något

Nej men åh

Jag såg nu att du inte såg något _överhuvudtaget_

Edit: Hur ser dina specs ut och vilket CS är det vi talar om?
Citera
2007-05-19, 23:55
Medlem
grynings avatar
Det är 1.6 : ) .lixom,kommer upp bakgrundsbilden i 2 sek,sen blir allt svart,om jag lyckas komma in så ser jag inte siktet,eller vad nån skriver,med andra ord,ser inget alls.förutom alla andra gubbbar o så .. ^^
Citera
2007-05-21, 22:24
Bannlyst
någon vänlig själ som kan skänka 2 cs account som är vac bannade? vi sitter och försöker lana.. men det funkar inte!

tack på förhand !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in