2010-01-08, 18:50
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politiker
Hittade ingen mer passande tråd och sett att det diskuterats igenom tråden lite överallt, då jag nyligen märkte att timsu slutat att fungera undrar jag vad det nya är, vilket är det nya undetectable? Populäraste fusket just nu?

edit:

Till er som vill fuska på Spelarenan, vet inte om immunity fortf. fungerar, funkade förr iaf. (Enbart windows xp)
timsu har inte slutat fungera. Immunity funkar fortfarande på SA.
Citera
2010-01-09, 05:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Politiker
Hittade ingen mer passande tråd och sett att det diskuterats igenom tråden lite överallt, då jag nyligen märkte att timsu slutat att fungera undrar jag vad det nya är, vilket är det nya undetectable? Populäraste fusket just nu?

edit:

Till er som vill fuska på Spelarenan, vet inte om immunity fortf. fungerar, funkade förr iaf. (Enbart windows xp)

Ingen här tänker hjälpa dig med ett fusk.
Citera
2010-01-09, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tibiapunktcom
Jag har problem med min FPS på Counter Strike 1.6, jag når runt 30 FPS.
Jag har precis installerat Windows 7 Ultimate, när jag hade Windows Vista så flöt det på bättre, men det var fortfarande inte Top Notch.. Men spelet gick att spela.
Nu har jag fattat det som att flashbackarna är smarta och ger svar på allt, så jag tänkte skriva här.
Varför gjorde Windows 7 så jag fick ut mindre utav spelet?
Varför funkade det bättre med Windows Vista?
Jag har installerat de senaste drivrutinerna till mitt grafikkort.
______

Vad kan vara felet? MYCKET TACKSAM FÖR SVAR, TAR MITT LIV

Har du testat att stänga av v-synk?, Detta gör du på grafikkortinställningarna och du kan även testa att öppna steam, högerklicka på counter strike (i steam), EGENSKAPER, Ange startalternativ( Launch options), och där ska du skriva -freq 75!

Fps_max 101 i console också
Citera
2010-01-09, 22:27
Medlem
petersen112s avatar
tja, har just formaterat datorn och installerat allt. Allt har funkat prima tills jag startade CS... Jag har 100hz inställt på skärmen och även skrivit in 100hz i launch options men det känns exakt som om jag har 75hz. Har även provat ändra till 75hz på skärmen och det är ingen skillnad på 75hz och 100hz.

Innan jag formaterade datorn hade jag aldrig detta problemet. Har försökt ändrat en hel del i grafikkortet men får det inte att fungera. Någon som vet hur jag fixar detta?
Citera
2010-01-13, 07:50
Medlem
rostigcykels avatar
Fps drops i CS

Av någon anledning får jag fps drops i CS 1.6

Sitter på en intel quadcore 2.4ghz, 4gig minne, geforce 9600gt 1gb osv. Så känns inte som det kan vara hårdvara det är fel på.

Använder också win7. Kan det ha något med det att göra?

Har även ställt in allt i config som det ska va och testat att ändra process prioritet till realtid på cs men inget hjälper.

Vad kan va problemet?
Citera
2010-01-13, 17:08
Medlem
Bypelle82s avatar
När jag har internetuppkopplingen och försöker ansluta till en server står det "establishing connection to server" och den laddar ingen eller 3 "pluppar" därefter händer inget annat. När jag sedan gör ctrl+alt+delete.och får upp aktivitetshanteraren står det att CS är igång och inte "Svarar.." dvs. att det har hängt sig, detta hände även igår men sent på kvällen funkade allt igen.

Varför är det så överhuvudtaget och hur fixar jag det?
Citera
2010-01-14, 17:29
Medlem
Schmekaarns avatar
Cs problem!

tjena, har lite cs krångel, när jag väl formaterade min dator till xp pro (64bit) och instalerade steam så började cs krångla, ibland stannar gubben upp ngn kort sekund bara, och sen går allt som vanligt, och ibland kan jag faktsit springa snabbare ( typ som speedhack :S ) vilket jag tkr är väldigt märkligt, vad ska jag göra för att "stoppa" detta? Tacksam för svar
Citera
2010-01-14, 20:10
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmekaarn
tjena, har lite cs krångel, när jag väl formaterade min dator till xp pro (64bit) och instalerade steam så började cs krångla, ibland stannar gubben upp ngn kort sekund bara, och sen går allt som vanligt, och ibland kan jag faktsit springa snabbare ( typ som speedhack :S ) vilket jag tkr är väldigt märkligt, vad ska jag göra för att "stoppa" detta? Tacksam för svar
Stäng av så CS bara körs med en kärna. Görs i Aktivitetshanteraren > Processer.
Citera
2010-01-14, 22:11
Medlem
Schmekaarns avatar
haha, så sämst cs är . bytte upplösning till 800/600 bara för att se och då gick det :S fattar inte varför jag sprang snabbt när jag hade högsta upplösningen ? skumt
Citera
2010-01-14, 22:12
Medlem
Schmekaarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Stäng av så CS bara körs med en kärna. Görs i Aktivitetshanteraren > Processer.

CS är sämst, hahah , bytte upplösning från högsta till 800/600 och då funkade det! konstigt, varför sprang jag snabbare med större upplösning ? :S
Citera
2010-01-15, 12:54
Medlem
Counter strike:Source fel.

Hejsan!

Ibland när jag sitter och spelar css så slutar hela alltet och fungerar, jag sitter på en intel dualcore på 2.66 ghz och jag har ett GeForce 8800GTS Overclocked samt 4gb ram, så datorn ska klara det utmärkt.

Problemet som uppstår är att skärmen blir svart och ljudet börjar hacka, så tvingas jag starta om datorn. Hittade en med ett liknande problem på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=ZWErhqAPBTk

Någon som vet vad de kan vara?
Citera
2010-01-15, 21:47
Medlem
Ey... nån som vet hur man byter till right hand så att jag inte har left hand jag är van med right hand

ps. om detta redan blivit svarat berätta ändå för att tråden är för jävla lång...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in