2007-04-28, 19:36
Medlem
roaders avatar
Varför skapar du en lokal server och inte en internet server?
Citera
2007-04-28, 22:56
Medlem
Norlanderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Varför skapar du en lokal server och inte en internet server?

Jag kanske är dum, men var och hur skapar man internet server?
Citera
2007-05-02, 09:30
Medlem
F5MMANs avatar
Skins

Skins till Source fungerar ju ej.
Hur ska jag bära mig åt för att få fungerande skins, innan räckte det med att rota lite i Materials mappen, men nu har dom ändrat och jag har inte den blekaste hur man ska göra.

( www.fpsbanana.com )
Citera
2007-05-02, 13:29
Medlem
niklas1001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
tjena

TRÖTT PÅ ALLA TRÅDAR OM CS :

Vilken cs mus ?
Hjälp med cs !
lagg i cs .

nu , engång för alla , gör jag en cs tråd och all support och info om cs kan du få här .

Det är ett löjligt spel
Citera
2007-05-02, 14:06
Medlem
Hej

Skulle vilja komma i kontakt med personer som har gjort egna kartor byggt egna konfigurationer till spelservern.

Skall nämligen komma igång med att programmera egen mod till Counter Strike 1.6.
Citera
2007-05-03, 19:36
Medlem
Pf0llz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neska
Hej

Skulle vilja komma i kontakt med personer som har gjort egna kartor byggt egna konfigurationer till spelservern.

Skall nämligen komma igång med att programmera egen mod till Counter Strike 1.6.

Jag gör egna kartor, pm:a mig på IRC vettja

Menmen över till min fråga, vet nån någon bra sida där man kan boka server månadsvis OCH där man har ftp tillgång så man kan lägga in plugins och liknande??
Citera
2007-05-03, 22:34
Medlem
pls,hjälp mig!

Hej!
Jag har ett stort problem. Köpte en ny dator häromdan. En Hp Paviliion dv6364.
jag instalerade steam o cs 1.6. men när jag körde igång o lirade så var de ett fel. Jag kan inte smyga. när jag trycker in "smygknappen" så fortsätter jag att springa som vanligt plus att jag kan inte röra på musen. kan alltså inte röra mig. bara springa rakt fram. jag har prövat precis allt. ändra config o allt. inget funkar o jag börjar bli riktigt förbannad. vad är de som har hänt???
hade så på min förra dator också men de fixade sig på nått sätt, kommer inte ihåg hur bara.

så snälla hjälp mig!!!!!!!!!
Citera
2007-05-05, 17:08
Medlem
dahfinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranded
Hej!
Jag har ett stort problem. Köpte en ny dator häromdan. En Hp Paviliion dv6364.
jag instalerade steam o cs 1.6. men när jag körde igång o lirade så var de ett fel. Jag kan inte smyga. när jag trycker in "smygknappen" så fortsätter jag att springa som vanligt plus att jag kan inte röra på musen. kan alltså inte röra mig. bara springa rakt fram. jag har prövat precis allt. ändra config o allt. inget funkar o jag börjar bli riktigt förbannad. vad är de som har hänt???
hade så på min förra dator också men de fixade sig på nått sätt, kommer inte ihåg hur bara.

så snälla hjälp mig!!!!!!!!!

Pröva återställ alla knappar, kan du inte göra 2 saker samtidigt kan de bero på "trögatagenter" ?
Citera
2007-05-05, 17:10
Medlem
dahfinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zecn
Kan ju testa öppna burken och se om det är mycket damm. Kan vara fläkten på grafikkortet som håller på och ge upp, då är det bäst att byta den så snart som möjligt.

Tack för lösningen, grafikkorts fläkten stod still, för mkt damm
Citera
2007-05-07, 18:41
Medlem
Configs

vart kan jag få tag i HLTV Configen???
Citera
2007-05-07, 19:36
Medlem
Jag har samma mus (grå Intellimouse Explorer 3.0) som jag haft i 6~(ungefär) år, var ju ett måste på den tiden CS fortfarande var värt att spela.
Citera
2007-05-08, 23:03
Bannlyst
Worldcraft.. HJÄLP försvunnen BSP

Någon här som är kunnig på Worldcraft 3.3.. har gjort en bana till CS 1.6 men plötsligt försvann .BSP filen :S

Innan när jag testade den så fanns den men det verkar som att när banorna blir för stora så försvinner den på något vänster!?

Någon som vet hur man kan få tag på .BSP filen via nån annan väg än att trycka på "RUN"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in