2007-04-15, 08:18
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbk_vlh
hejsan varje gång jag ska spela cs så stängs allt ner.. aså där man väljer cs/t sen på gubben precis när jag väljer gubbe så stängs det ner till servern o det.. sen testade jag new game o det blev likadant..
någon som vet vf det blir såhär??

sluta haxxa me craKKade spel N00b
Citera
2007-04-18, 20:01
Medlem
dahfinns avatar
Jag har börjat lira lite så kallat "catch" tror ja de heter i cs, Samma regler som "kull". man ska helt enkelt kulla varandra, nu när jag lirar får jag upp små fyrkanter på skärmen som blinkar typ, sen efter ett tag får ja bluescreen, det enda jag ändrat i cfg'n sen ja lira vanligt cs är "Fps_max 999" & "developer 1" och stängt av vertical sync från grafik-korts inställningarna, någon som har en aning om va problemet är?

det fungerade finfint i början.

Har prövat att installera om steam o de hjälper inte.
Citera
2007-04-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dahfinn
Jag har börjat lira lite så kallat "catch" tror ja de heter i cs, Samma regler som "kull". man ska helt enkelt kulla varandra, nu när jag lirar får jag upp små fyrkanter på skärmen som blinkar typ, sen efter ett tag får ja bluescreen, det enda jag ändrat i cfg'n sen ja lira vanligt cs är "Fps_max 999" & "developer 1" och stängt av vertical sync från grafik-korts inställningarna, någon som har en aning om va problemet är?

det fungerade finfint i början.

Har prövat att installera om steam o de hjälper inte.

Samma fel i andra spel? Överklockning/överhettning?
Citera
2007-04-19, 14:10
Medlem
dahfinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zecn

Bara cs de blir så, bf2 osv fungerar utmärkt
Citera
2007-04-19, 17:10
Medlem
dahfinns avatar
Citat:

Nu vart de även bf2, och alla andra spel, då de du säger är nog sant!, hur blir man av med problemet?
Citera
2007-04-20, 11:37
Medlem
:evilgrin39:

Asså sheet!

Jag säger bara detta.

Det står att man kan ställa frågor vaa? aa, de gör de.

Så jag ställer helt enkelt en fråga!

Har någon en klan jag och min polare kan komma med i?

Vi är rätt ok i spelet å så, alla har väll sina dåligt dagar haha...

Men vi är rätt bra, inga proffs, men bra!

Så om ni har en klan som vi kan komma med i, pma mig så kan vi väll trya för klanen?

Ha D
Citera
2007-04-20, 11:46
Medlem
dahfinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3XT_Gangsta
Asså sheet!

Jag säger bara detta.

Det står att man kan ställa frågor vaa? aa, de gör de.

Så jag ställer helt enkelt en fråga!

Har någon en klan jag och min polare kan komma med i?

Vi är rätt ok i spelet å så, alla har väll sina dåligt dagar haha...

Men vi är rätt bra, inga proffs, men bra!

Så om ni har en klan som vi kan komma med i, pma mig så kan vi väll trya för klanen?

Ha D

Har du irc? #try.se #pracc.se, finns massa rum att söka i, tror itne de är någon som sliter med dig i klanen om du sitter på flashback o säger att du är bra men inte pro, in o lira public, äg servern, kolla efter någon med clan nick och fråga ut?
Citera
2007-04-20, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dahfinn
Nu vart de även bf2, och alla andra spel, då de du säger är nog sant!, hur blir man av med problemet?

Kan ju testa öppna burken och se om det är mycket damm. Kan vara fläkten på grafikkortet som håller på och ge upp, då är det bäst att byta den så snart som möjligt.
Citera
2007-04-22, 22:20
Medlem
dahfinns avatar
Citat:
Kan ju testa öppna burken och se om det är mycket damm. Kan vara fläkten på grafikkortet som håller på och ge upp, då är det bäst att byta den så snart som möjligt.

Ska kolla de, tackar
Citera
2007-04-24, 20:39
Medlem
Dom få gångerna jag försöker lira CS (eller CS:S för den delen) så kan jag inte ansluta till servrar. Jag får 1k+ i ping mot servern och så säger den att det är connection timeout. Jag har öppnat portarna i min router, å min mjukvarubrandvägg tillåter också cs och cs:s. någon som har någon idé på vad det kan vara frågan om?
Citera
2007-04-24, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbz0r^
Snälla hjälp mig!

Hade ungefär samma problem, och då tog jag bort ClientRegistry.blob från Steam mappen. Då funkade det för mig igen.
Citera
2007-04-28, 19:33
Medlem
Norlanderss avatar
Hosta Server i Cz

Tja,

Jag försöker hosta en server i Condition Zero, men när min kompisar försöker joina så står det " Unable to connect" eller något liknande.. För att hosta så skapar jag en Lokal server och sedan tar bort sv_lan .. Detta vet jag funkar i Source, men funkar det i Cz? Hur ska man göra för att inte betala för att hyra en server? Går det med några verktyg eller något?
Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in