2007-03-01, 23:05
Medlem
Shejkens avatar
Någon som vet något om att göra scripts(?) till CS?
E.x "Gun Game" som finns, som går ut på att varje gång man dödar någon får man poäng och när man har tillräckligt mycket poäng så får man ett nytt vapen.

Vart finns det turtorials o.s.v?
Tack på förhand
Citera
2007-03-02, 00:49
Bannlyst
hej e ny i ämnet men hur gör ja om ja vill göra demo filerna till vanlig film i vlc vilket program ska ja ha ...
Citera
2007-03-02, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidxx
hej e ny i ämnet men hur gör ja om ja vill göra demo filerna till vanlig film i vlc vilket program ska ja ha ...

http://www.fragbite.com/?articleID=208
Citera
2007-03-02, 15:04
Medlem
Oofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Jag gissar lite nu men det borde vara så att servern säger till klienten. Spela upp "vote.wav". Om du i dina script eller vad det nu är byter till "vote2.wav". Sedan så fixar du en film med det "coola" vote now ljudet och döper om den till "vote2.wav" då borde den automatiska nedladdningen sätta igång när folk connectar och de borde ha den nya filen.

Okey det ska jag genast kolla upp . . .

Och en fråga till .. hur i sketen får ja min server att funka genom min router . . . D-Link . . . har kollat massa sidor men får det inte att funka ändå .. har öppnat massa portar och allt... nån som har en bra Guide vore guld värt!!! . . . . har kollat på brutalcs.nu och gjort exakt som det står där men som sagt skiten funkar ju inte
Citera
2007-03-02, 15:13
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oof
Okey det ska jag genast kolla upp . . .

Och en fråga till .. hur i sketen får ja min server att funka genom min router . . . D-Link . . . har kollat massa sidor men får det inte att funka ändå .. har öppnat massa portar och allt... nån som har en bra Guide vore guld värt!!! . . . . har kollat på brutalcs.nu och gjort exakt som det står där men som sagt skiten funkar ju inte

Tror du måste uppdatera mjukvaran i routern. D-Link brukar inte gilla att man öppnar portar i den med originalmjukvaran.
Citera
2007-03-02, 16:49
Medlem
Oofs avatar
Citat:
Tror du måste uppdatera mjukvaran i routern. D-Link brukar inte gilla att man öppnar portar i den med originalmjukvaran.

Okii.. det ska med kollas.. Tack på förhand
Citera
2007-03-02, 17:04
Medlem
Oofs avatar
NU har jag kollat det där med VOTE ljuden .. men ja vet ej var jag ska ändra .. är bara massa konstiga script.. vågar inte ändra nått....

Nån som har ett färdigt script lr vet exakt hur man ska skriva och var jag hittar det jag ska ändra??
Citera
2007-03-06, 21:14
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Det ska gå att göra ja, hur det funkar i praktiken vet jag inte. Min polare har fått göra samma sak för att få tillbaka ett wow-konto. Fick dessutom scanna in sitt leg.

enligt steam.. ska man skicka in cdkeyn i brev till deras kontor med ett brev där ditt användarnamn osv står... en skickar dom tillbaka en ny cdkey... skulle ta cirka 6-8 veckor stod de.. men vem fan orkar

skicka ett mail till dom idag iaf.. med min cdkey på bild samt att jag skrivit mitt användarnamn samt lösenord å mail på en lapp... får la se om de orkar svara...

stör mig på att inte kunna lira nu när jag vill lira igen
Citera
2007-03-07, 20:55
Medlem
SebbeBoys avatar
ingen som vill skänka mig en CD-KEY som aldrig använts i STEAM ?

steam fanskapen verkar ju inte orka bry sig om mailet.. å jag vill spela
Citera
2007-03-07, 23:15
Medlem
stRs avatar
Nu är det något fel på steam/cs, min interp är inställd till 0.01 men ändras till 0.1 och sedan kan man inte ändra den, själva kommandot ex_interp verkar sluta fungera. Vad är det för jävla fel?
Citera
2007-03-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Nu är det något fel på steam/cs, min interp är inställd till 0.01 men ändras till 0.1 och sedan kan man inte ändra den, själva kommandot ex_interp verkar sluta fungera. Vad är det för jävla fel?

Säker på att det inte var på en särskild server?
Citera
2007-03-08, 00:13
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stratebano
Säker på att det inte var på en särskild server?

Jag startade om cs och gick in på en server och kunde byta sen bytte jag server ett par gånger sen upptäckte jag samma jävla fel igen. Och den servern jag spelade på då skulle tydligen inte ha något config bajs (jag kikade lite i consolen om den kört några exec eller dyl) så det är ju något som är riktigt jävla fuckat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in