2007-01-04, 00:14
Medlem
Hur får man upp den där FPSmätaren med choke och sånt på i 1.6 ??
Citera
2007-01-04, 01:20
Medlem
n0rriss avatar
Citat:
Hur får man upp den där FPSmätaren med choke och sånt på i 1.6 ??

net_graph 3
net_graph 2
net_graph 1

3an är bäst.
Citera
2007-01-04, 01:21
Medlem
n0rriss avatar
Citat:
Kanske postats förut, men är det ingen som har lust att slänga upp en Cs 1.6 server? Också så för man heta sina nick på FB

2 sidor bak finns det en server, pröva den
Citera
2007-01-04, 01:32
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0rris
2 sidor bak finns det en server, pröva den

hehe, pinsamt att man inte orkar kolla dom två senaste sidorna Jaja får tacka för tillrätta visningen
Citera
2007-01-04, 01:33
Medlem
chrilLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0rris
net_graph 3
net_graph 2
net_graph 1

3an är bäst.

man får inte glömma net_graphpos 2 efteråt!

edit: http://www.youtube.com/watch?v=kjEcaOkGETM
Citera
2007-01-04, 05:27
Medlem
n0rriss avatar
Haha vilket jobb! nice video
Citera
2007-01-05, 16:37
Medlem
Jag undrar om någon skulle kunna skriva en liten guide. Behöver hjälp med att komma igång med cs igen. var ett par år sen jag spelade senast. Har ingen aning om vad jag skall installera osv. Behöver jag köpa nåt nytt spel eller så? Hade vart fint om någon kunde skriva några rader. Har en gammal kod men vet inte om den funkar nu när allt är nytt osv.

Tack på förhand!
Citera
2007-01-05, 23:36
Medlem
n0rriss avatar
tror inte det behövs någon guide direkt om du bara vill börja spela.

http://www.steampowered.com man måste ha steam för att spela online nu, det hittar du där. bara att ladda hem, fixa ett account. Sen kan du pröva din gamla kod till 1.6 om den funkar annars måste du köpa spelet igen, typ 100kr. Du laddar hem cs genom steam också samt spelar det.
Citera
2007-01-06, 01:08
Bannlyst
Ja tjena, när man går till affären för att köpa ett steam account så vad ska man köpa då? Half-Life, Cs? och det ligger på en hundring väl?
Citera
2007-01-07, 10:00
Bannlyst
Tja! Jag lirar cs och har 2 skärmar men när jag har msn på den ena skärmen å klickar så tabbas den ut ur counter-strike.. har testat window-mode men gillar inte kanterna runt lixom då och så sänks min fps och ms när jag har window mode..
är det nån som vet hur jag kan göra?
Citera
2007-01-07, 11:55
Medlem
n0rriss avatar
Citat:
Tja! Jag lirar cs och har 2 skärmar men när jag har msn på den ena skärmen å klickar så tabbas den ut ur counter-strike.. har testat window-mode men gillar inte kanterna runt lixom då och så sänks min fps och ms när jag har window mode..
är det nån som vet hur jag kan göra?

be polarna skaffa xfire och du med! www.xfire.com

Slipper du msn's förbannelse att poppa upp så man inte ser hur mycke pengar man har (för oss med 1 skärm då) och att man måste tabba ur
Citera
2007-01-07, 19:27
Medlem
C9h18o6s avatar
HAllå det är så att jag har ett problem med cs att jag inte får några servrar när jag går inn på stem, jag vet att för ett tag sedan tog jag bort några (eller a.. ganska många) cookies, och efter det fugerar det inte med serverna.. någon som förstår mitt problem??

Men även om jag skriver inn en server nummer så fuckar det sig än då??
och jag har installeratom hella stem så vad skall jag göra??

Men tack på förhand .... mvh // c9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in