• 5
  • 6
2025-01-01, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Haha, det var kul. Skönt med någon som inte snackar bullshit, även om mera snö var en klen önskan. Kanske var han ironisk.
Jag tror däremot inte att Rabbe önskar fortsatt krig på jorden.

Nej det tror jag inte. Men har alltid uppfattat Rabaeus som en obehaglig självcentrerad dryg överlägsen typ som saknar förmåga att känna empati.
Citera
2025-01-01, 10:01
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Haha, det var kul. Skönt med någon som inte snackar bullshit, även om mera snö var en klen önskan. Kanske var han ironisk.
Jag tror däremot inte att Rabbe önskar fortsatt krig på jorden.

"mer snö" var ett underförstått arrogant svar.

Rabeus är ju dramatenskådis och kultursnobb, han ansåg knappast att den unga "hippa" programlederskan var värdig ett ärligt utförligt svar på den ytliga frågan.
Citera
2025-01-01, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Att Johan Rabaeus är en korkad fullblodspsykopat borde väl inte längre kunna undgå någon? "Önskar du dig någonting från det nya året?" "Ja mera snö" "Mera snö vill du ha" "Jaa!". Ja för vad är t.ex. en fredligare värld där bl.a. färre barn lemlästas och det finns ett mindre överhängande hot för användning av kärnvapen mot människor jämfört mer snö?

"fred på jorden" är väl en rätt uttjatad klyscha att svara på en så korkad fråga?
Citera
2025-01-01, 13:15
Moderator
evilhoneys avatar
Låser denna tråd då det mycket riktigt blir knäppt med en tråd om två personer.
//mod
Citera
2025-01-01, 19:19
Medlem
vonVettvillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilas
"fred på jorden" är väl en rätt uttjatad klyscha att svara på en så korkad fråga?
Jävligt sant.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in