Citat:
Bra bra..
Ursprungligen postat av Waldo.Lydecker
Nej, då... Det är lätt att vara jag. Dessutom har jag solglasögon. 

Citat:
Jag kan mer än förstå att tystnaden är frustrerande, kan ge dig även min åsikt så kanske det känns bättre.
Som sagt, det enda jag har att gå på är ju dom faktiska konsekvenserna. Och hittills har inte en enda moderator (förutom pendeltåg i den här tråden) på något sätt försvarat loungen. Inte en enda moderator har kommit med ett endaste ett konstruktivt förslag på en möjlig lösning. Och visst, jag kan inte se vad som händer i outlaw och således egentligen inte yttra mig. Men det som har synts utåt har varit väldigt väldigt svagt. Jag skulle faktiskt benämna det som ett totalt plattfall för ett fullbordat faktum.
Jag är för att Loungen kommer tillbaka om detta går att göra i en tappning som gör den hanterlig. Om detta inte går att lösa på ett sådant sätt att jag personligen tror att det kommer fungera, kommer jag att vara mot att loungen öppnas alls.
Där står jag nu, men för varje inlägg Mesharry skriver i tråden blir jag mer och mer anti-lounge, detta då han mycket tydligt visar varför loungen inte fungerade från början och vilken typ av "trams" det var som läckte därifrån. Det är inte utan att man saknar Jobe, men han verkar ha försvunnit i någon form av olagligt utförd lobotomi.
Citat:
Inte om den faktiskt behövs, frågan är ju vem som ska avgöra det.
Vad jag tycker i den frågan är totalt irrelevant, det har ändå ingen praktisk betydelse. Vad jag ville få fram var att det skulle vara bra för moderatorerna själva om dom ifrågasatte sitt eget engagemang. Men självrannsakan och självinsikt hos moderatorkåren kanske är för mycket begärt?