2006-11-18, 21:50
Medlem
StorMammas avatar
Nu är det tydligen principiellt rp-rally i drogforumen, av folk som aldrig någonsin brukar vistas där.... Har väl med lounge-stäningen att göra.

* Skakar av mig huvudvärken.*

Jag har med FLIT låtit trådart som " Vilka puffar just nu" finnas i cannabis, likaså " vilka går på opiater just nu" i opiatforumet. Etc.

Jag betraktar INTE dessa som trams, utan ett sätt att meddela vad man ev. stoppar i sig, och folk småpratar litegrann.

Varför det då, frågar sig pekpinnevän av ordning;

JO, OM dessa trådar hade legat i loungen skulle de blivit totalt förstörda av folk som " hatar knarkarjävlar" etc. etc.
Är det så svårt att förstå?

Dessutom, dessa som ni kallar tramsare håller oftast sig snällt och dessutom trevligt språk emot varandra i de olika drogavdelningarna.

Jag kommer att låta dessa trådar vara kvar, så länge inte admin säger något annat.

TACK.
2006-11-18, 22:42
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Loungetrådar är tillåtna och chattande likaså i Cannabisforumet. Okej.

Då hoppas jag att de som blev av med Sover du-tråden också välkomnas där. De kan ju för den goda sakens skull slänga in en kommentar om att de yrslar lite eller Peace and Out eller nåt var tredje inlägg så hålls trådtopic.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=362611&page=71
2006-11-18, 22:52
Medlem
memorexoneces avatar
Men snälla nån. Ta diskussionen här http://www.flashback.org/showthread.php?t=401126

Istället för att springa runt och förstöra i de andra forumen.
2006-11-18, 23:22
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Men snälla nån. Ta diskussionen här http://www.flashback.org/showthread.php?t=401126

Istället för att springa runt och förstöra i de andra forumen.

Förstöra och förstöra.. Det känns väl bara lite konstigt att olika regler gäller i olika forumsdelar. Själv visste jag inte att det fanns såna chattrådar i drogforumen ens. Tråkigt att man måste knarka för att få chatta
2006-11-18, 23:54
Medlem
Knudsons avatar
Nu är ju för fan nivån på vissas gnäll nere på en femårings nivå.
-Mamma, Lisa fick två godisar, så jag vill ha en till . Varför inte bara acceptera att det är som det är? Admin gav chansen. Men tydligen så tog inte användarna den. Shit happens, Life goes on o.s.v....
2006-11-19, 00:00
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Orsak: Tillför inte forumet någonting.
2006-11-19, 00:05
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Förstöra och förstöra.. Det känns väl bara lite konstigt att olika regler gäller i olika forumsdelar. Själv visste jag inte att det fanns såna chattrådar i drogforumen ens. Tråkigt att man måste knarka för att få chatta

Här får du knarka. Men du måste inte.
http://chat.flashback.info/
2006-11-19, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Nu är det tydligen principiellt rp-rally i drogforumen, av folk som aldrig någonsin brukar vistas där.... Har väl med lounge-stäningen att göra.

* Skakar av mig huvudvärken.*

Jag har med FLIT låtit trådart som " Vilka puffar just nu" finnas i cannabis, likaså " vilka går på opiater just nu" i opiatforumet. Etc.

Jag betraktar INTE dessa som trams, utan ett sätt att meddela vad man ev. stoppar i sig, och folk småpratar litegrann.

Varför det då, frågar sig pekpinnevän av ordning;

JO, OM dessa trådar hade legat i loungen skulle de blivit totalt förstörda av folk som " hatar knarkarjävlar" etc. etc.
Är det så svårt att förstå?

Dessutom, dessa som ni kallar tramsare håller oftast sig snällt och dessutom trevligt språk emot varandra i de olika drogavdelningarna.

Jag kommer att låta dessa trådar vara kvar, så länge inte admin säger något annat.

TACK.
Intresant då du faktiskt har en annan syn på moderering än vad ledningen har.

Fast det hade varit bättre om du tigit ihjäl detta och låta vågen rinna tillbaka.

Stå på dig, och ni andra, sluta att tramsa i forum ni inte hör hemma i
2006-11-19, 00:09
Bannlyst
Citat:
-Mamma, Lisa fick två godisar, så jag vill ha en till . Varför inte bara acceptera att det är som det är? Admin gav chansen. Men tydligen så tog inte användarna den. Shit happens, Life goes on o.s.v....
Kunde inte skrivit det bättre själv. Word!
2006-11-19, 00:14
Medlem
relativs avatar
Citat:

Vilken chock att du säger så. Verkligen oförutsägbart.

Personligen gnäller jag inte, jag förvånas bara över att vissa Loungetrådar tillåts, men vissa inte. Man måste väl ändå vara konsekvent. Vill bara ha ett vettigt svar på varför Loungetrådar tillåts i drogforumen. Och då är det alltså svar från admin/mod jag efterfrågar, inte spydiga, tjatiga pikar från Loungehatare.

Stormamma: Jag tycker inte att din resonemang håller riktigt. Det fanns många liknande trådar i Evighetsdiskussioner (vad har du gjort idag, fylletråden, vad har du på dig idag etc.). Men du säger alltså att om en tråd riskerar att råka ut för sönderspamning så "slipper" den Loungen? Det var något nytt. Och att chattande tillåts så länge man håller en trevlig ton, det var också nytt.

Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Här får du knarka. Men du måste inte.
http://chat.flashback.info/

Vad snällt. Men jag vill gärna inte knarka här på FB, inte i en tattig chatt med 1 besökare om dagen. Där man dessutom faktiskt FÅR skäll för att man inte knarkar. Nej tack.
2006-11-19, 00:20
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Vilken chock att du säger så. Verkligen oförutsägbart.

Personligen gnäller jag inte, jag förvånas bara över att vissa Loungetrådar tillåts, men vissa inte. Man måste väl ändå vara konsekvent. Vill bara ha ett vettigt svar på varför Loungetrådar tillåts i drogforumen. Och då är det alltså svar från admin/mod jag efterfrågar, inte spydiga, tjatiga pikar från Loungehatare.

Varför skickar du inte ett pm till mod/admin om det endast är dessa du vill ha svar ifrån?
2006-11-19, 00:39
Medlem
relativs avatar
Citat:
Varför skickar du inte ett pm till mod/admin om det endast är dessa du vill ha svar ifrån?

Därför att jag tror flera är intresserade av svaren givetvis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in