Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Nu är ju för fan nivån på vissas gnäll nere på en femårings nivå.
-Mamma, Lisa fick två godisar, så jag vill ha en till

. Varför inte bara acceptera att det är som det är? Admin gav chansen. Men tydligen så tog inte användarna den. Shit happens, Life goes on o.s.v....
Vilken chock att du säger så. Verkligen oförutsägbart.
Personligen gnäller jag inte, jag förvånas bara över att vissa Loungetrådar tillåts, men vissa inte. Man måste väl ändå vara konsekvent. Vill bara ha ett vettigt svar på varför Loungetrådar tillåts i drogforumen.

Och då är det alltså svar från admin/mod jag efterfrågar, inte spydiga, tjatiga pikar från Loungehatare.
Stormamma: Jag tycker inte att din resonemang håller riktigt. Det fanns många liknande trådar i Evighetsdiskussioner (vad har du gjort idag, fylletråden, vad har du på dig idag etc.). Men du säger alltså att om en tråd riskerar att råka ut för sönderspamning så "slipper" den Loungen? Det var något nytt. Och att chattande tillåts så länge man håller en trevlig ton, det var också nytt.
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Här får du knarka. Men du måste inte.
http://chat.flashback.info/
Vad snällt. Men jag vill gärna inte knarka här på FB, inte i en tattig chatt med 1 besökare om dagen. Där man dessutom faktiskt FÅR skäll för att man inte knarkar. Nej tack.