• 2
  • 3
2006-11-18, 17:48
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Som sagt, jag tycker det är ganska självklart när man lägger upp det som du gjorde. Så du är inte alls intresserad av att diskutera den påstådda topicen?
Jo, det ville jag också göra... Men man måste ju göra sina trådar "kontroversiella" på något sätt också, annars läser ju ingen dem... Så även om topic-inläggets begynnande skryt drog uppmärksamheten från det verkliga ämnet så kanske det ändå gör så att jag får fler seriösa svar i det långa loppet...
Citera
2006-11-18, 21:07
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Har inte så många bilder uppe på internet, men jag hittade åtminstone två... På dessa har jag just det där typiska glammiga utseendet där jag leker rockstjärna:

http://www.netikka.net/kammonen/camb...s/IMG_9496.JPG
http://www.netikka.net/kammonen/cambria/13.jpg

Förövrigt drar jag förstås inte i mig riktigt knark på den första, det är bara strösocker som jag strött ut för att leka tuff... Och på den andra bilden dricker jag inte heller whiskey, för alla riktiga whisk(e)ykännare tycker att Jack Daniel's bara är barnsaft... Så jag varken knarkar eller super!

Långt hår samt halsa JD
Citera
2006-11-18, 21:37
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
...

Men nu skall jag sluta lovprisa mig själv och komma till trådens fråga... Har ni också märkt att vissa människor passar i allt, medan andra måste välja omsorgsfullt för att inte råka stämplas p.g.a. klädseln?? Hur är det med er själva, era kompisar, partners, etc??

Skall försöka mig på ett seriöst svar på topic..

Jag tror det har att göra med självförtroende (eller är det galanskap...? ) som manifesteras i en viss nonchalans.

Den person vi pratar om köper inte hela kittet för att "säkert" passa in. Inte heller fegar han/hon. Det handlar om att ta på sig det man själv gillar utan ängsliga blickar åt sidan. Men, även om det tagit tid framför spegeln och halva garderoben provats igenom så skall detta inte märkas. "glamour is effortless", eller skall i alla fall uppfattas så.

En hemlighet är att balansera på gränsen tror jag - att BARA vara sexig funkar inte, för mig i alla fall. Lack och läder från topp till tå blir bara tråkigt. Typ, jag har hyrt min kostym på Buttericks (skämtbutik i Sthlm som hyr ut maskeradkläder). I det sexiga skall finnas lite oskuld, i det serlösa något lite busigt etc. Annars blir det platt och kliché.

Har ju inte sett dig live och kan inte döma endast utifrån dessa bilder, men tycker det verkar svårt att se cool ut i bandana. Om du går i land med det skall du ha en eloge!
Citera
2006-11-18, 23:19
Medlem
ayanamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Tyvärr, Nemesis. Långt hår går fetbort, som ungdomen säger. En riktig karl har aldrig längre hår än tre-fyra centimeter.

// Roger P.

Menar du att MacGyver inte är en riktig karl ?
Citera
2007-05-24, 23:29
Medlem
Nemesis1
Jag har alltid trött att du var tjej
Citera
2007-05-25, 00:05
Medlem
jan-es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0rd3n
Nemesis1
Jag har alltid trött att du var tjej

För att binda samman till topic -->

"L0rd3n:
-Jag kan bumpa en apgammal tråd för att kommentera personliga tankar om Nemisis1 utan att folk får för sig att jag är störd "
Citera
2007-05-25, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jan-e
För att binda samman till topic -->

"L0rd3n:
-Jag kan bumpa en apgammal tråd för att kommentera personliga tankar om Nemisis1 utan att folk får för sig att jag är störd "
Bumpade jag? Ber om ursäkt isåf, ska krypa ner under min sten igen.
Har suttit och sökt med massa fönster öppna hela dagen och trodde tråden var ny
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in