2006-11-17, 15:42
Jag har kommit fram till att mitt utseende är väldigt ostereotypiskt, och att jag därför passar i många plagg som annars skulle räknas som "tacky" och white trash"...
Men nu skall jag sluta lovprisa mig själv och komma till trådens fråga... Har ni också märkt att vissa människor passar i allt, medan andra måste välja omsorgsfullt för att inte råka stämplas p.g.a. klädseln?? Hur är det med er själva, era kompisar, partners, etc??
- Jag kan klä mig i keps, bomberjacka eller väst utan att se ut som en lantis eller nazi
- Jag kan klä mig i tjejjeans och lång, utsvängd skjorta utan att se ut som en Pride-aktivist, brat eller kille som tvingats klä sig feminint av sin estetflickvän
- Jag kan klä mig i huvtröja och löst sittande byxor (dock ej hiphopbaggypants!) utan att se ut som en gangsterrapparunge från förorten
- Jag kan klä mig i bandana och bikerjacka utan att se ut som en wannabe-badboy
- Jag kan klä mig i loafers utan att se ut som en gubbe eller yuppie
- Jag kan klä mig i psykedeliska kläder utan att se ut som en Cyber Acid-fjortis som just börjat testa RC från internet och lyssna på Infected Mushroom
Men nu skall jag sluta lovprisa mig själv och komma till trådens fråga... Har ni också märkt att vissa människor passar i allt, medan andra måste välja omsorgsfullt för att inte råka stämplas p.g.a. klädseln?? Hur är det med er själva, era kompisar, partners, etc??