• 2
  • 3
2010-01-20, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Bumpar denna tråden då jag undrar lite om deras VIP salong, någon som varit där? Hur var priserna(tänker mest på baren) och får man stanna i baren efteråt eller är det 1 timme innan fram tills filmen börjar som gäller?. Finns det nån gräns på hur mycket du får köpa i baren? Var det fullt med folk? Var det värt pengarna etc?
Biljettpriset är det dubbla vanliga biljettpriset. Priserna i baren känns väl ganska normala och det står inget om begränsningar över hur mycket du får köpa. Antar att de serverar dig tills du är för berusad, som en vanlig bar.
Men har du verkligen tänkt att då och supa till innan en föreställning? Eller har du tänkt att förfesta i VIP-salongen och sedan skita i filmen? Då är det nog en onödigt dyr entréavgift...
Citera
2010-01-20, 15:41
Medlem
beejay5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Bumpar denna tråden då jag undrar lite om deras VIP salong, någon som varit där? Hur var priserna(tänker mest på baren) och får man stanna i baren efteråt eller är det 1 timme innan fram tills filmen börjar som gäller?. Finns det nån gräns på hur mycket du får köpa i baren? Var det fullt med folk? Var det värt pengarna etc?

1 timme innan var det väl. Jag var där men kom en aning för sent. Utnyttjade inte riktigt pengarna. Det var inte fullt med folk där, så man fick plats att sitta. Tror inte att det är någon begränsning på hur mycket du får köpa direkt. I priset ingick även en gratis drink i baren, dricka och snacks till filmen. Sköna fåtöljer med extremt gott om plats. Det gick även att hänga upp jackan på krokar. Om det inte var för att filmen jag såg var rätt kass så hade det helt klart varit värt pengarna.
Citera
2010-01-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coltraner
I övrigt är Bergakungens salar ett gott iniativ och behövdes verkligen! Bra idé med baren som man kan förfriska sig i innan (men den borde vara större och resturangdelen mindre i så fall), mugghållarna i stolarna var guld förundrades över att ingen tänkt på det innan! Stolarna var jättesköna och gradängen (lutningen i biosalongen) var mer än tillfredställande speciellt för mig som är rätt kort men förmodligen för långa som måste tycka det är jobbigt att gå på bio då de sitter i vägen jämt.
Mugghållare var inget nytt med Bergakungen, det fanns innan på Biopalatset.
Citera
2010-01-21, 05:24
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superdennis
Biljettpriset är det dubbla vanliga biljettpriset. Priserna i baren känns väl ganska normala och det står inget om begränsningar över hur mycket du får köpa. Antar att de serverar dig tills du är för berusad, som en vanlig bar.
Men har du verkligen tänkt att då och supa till innan en föreställning? Eller har du tänkt att förfesta i VIP-salongen och sedan skita i filmen? Då är det nog en onödigt dyr entréavgift...

Nej för fan inte supa till det, men det kan ju bli lite tradigt om man var tvungen att smutta på en enda öl i en hel timme :>.

Tänkte kombinera detta med att se Avatar med några polare nämligen så tänket bara kolla lite hur det ligger till. Fanns inte så hejdlöst mkt info på hemsidan.
Citera
2011-03-06, 15:31
Medlem
Pasiphaes avatar
Var där för första gången igår och var riktigt imponerad. Fräscht, stort och snyggt. Lite mycket folk bara.

Kommer absolut att gå dit igen!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in