Citat:
Ursprungligen postat av
SatansBalkong
Ett fantastiskt knep för powernap är att ta modiodal, gå och sova precis en timme, och sedan vakna på topp, underbart!
Det där är mycket bra. Jag ställde klockan 2 timmar innan jag skulle gå upp på morgonen, gick upp o tog 200 mg o la mig o sov igen. Sen när klockan ringde 2 timmar senare för att gå upp, så var jag pigg!
Citat:
Ursprungligen postat av
LillaTillaTrilla
Vad Kan man förvänta sig av modafinil?
Vilka doser tar ni?
Fick ni bra resultat?
Fick det utskrivet av läkare för att bättra min sömn. Kan även tillägga att jag har Adhd. Mvh
200 mg är bra. Det är inget man blir berusad på, man känner sig bara normal, jag är annars konstant trött. Nu fick jag bara en karta för att prova för några månader sedan. Egentligen var det inte läge att testa dem då, eftersom jag höll på att byta neuroleptika. Men jag är sån som vill testa direkt.
Det utlöste i.a.f. inga psykoser, jag ser jag skrivit tidigare att jag frågat läkaren om det, o han sa just att det kan utlösa psykoser hos mig. Vet inte om jag ska säga att jag testade det "i smyg"...
EDIT: Min läkare blir så sur när jag ens mixtrar själv med doser av andra mediciner jag har utskrivet, så han blir nog sur om jag berättar det. Jag kollade i.a.f. interaktioner i FASS innan.