2007-10-02, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ninso
Pizzerian som ligger vid Kärrtorps centrum. Inget fel på pizzorna i sig, men hygienen är inte den bästa Smutsiga tallrikar, skitiga bestick, golvet ser inte ut att ha blivit moppat på år och dar, borden torkas aldrig av och vad den där otrevlige gubben gör ute i köket vill jag inte veta... Sällan har jag tappat aptiten så fort som när jag klev in där.
Vilken av dem? Finns en vid bussarna, Marina tror jag den heter. Eller är det Kärrtorps krog (ett riktigt skitställe, borde inte få kallas krog öht) ovanför centrum bredvid apoteket och sushin?
Citera
2007-10-02, 09:06
Medlem
tetZIXs avatar
Pizzerian, Kinnarp
Skit samma i att döpa haket till något, Pizzerian duger väl bra. Först ska vi ta bort all form av inredning och skapa ett stort rum där gästen kan träda in. Vi kallar den Pizzakatedralen. Mycket 80-talsvalv och ett par slitna filmaffischer på Sylvester Stallone. Skit i bord och stolar, det kan stå ett fällbord i ena hörnet! När sedan gästen träder in och får se vår magnifika meny kommer han bli så överväldigad att han väljer det med minst "smittorisk", dvs. vår vegetariska. Vår vegetariska pizza består av fet tomat, fettdeg och fet ost. Med färsk, krispig sallad, bokstavligt talat, vält ovanpå. Vem gillar inte svettig isbergssallad? High five!
Citera
2007-10-02, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnados
Herre jävlar vilka pizzerior ni har upplevt! Vet inte om mina 2 biddrag har så mycket att komma med, men hoppas att #1, som förövrigt hade den äkligaste pizzan jag käkat, har en chans.

#1 Har förträngt namnet på denna vidriga sylta. "Pizzerian" som den vill kalla sig själv ligger mellan bostadsområdet Sjöbo och Knalleland i Borås. Jag och några polare höll till i en polares systers lägenhet då vi blev sugna på pizza. Min polare sade då att han sett en reklamskylt på en pizzeria inte långt här ifrån: "Pizza 40 spänn, dricka inkluderas. "Vilket kap!" tänkte vi och drog dit. Vi fick syn på skylten som pekade in mot en väg, vi följde vägen och kom fram till ett förfallet hus som såg ut som ett idealiskt spökhus. I källaren av detta förfallna hus låg pizzerian. Tveksamt gick vi ner där vi möttes av en stank av gammal ost mixat med svett. Beainaisesåsen smakade rötet ägg, pizzan var skitliten, salladen var gammal och till råga på detta kostade pizzan 60 spänn, UTAN DRICKA!

Samma ställe blev stäng när dom kom på dom att halallslakta ett får i dom lokalerna
Dom har bytt ägare sedan dess, som tur är. Nej jag har aldrig ätit där, vare sig för eller efter.
Citera
2007-10-02, 10:14
Medlem
rejecteds avatar
Pizzeria Roma i Gimo några mil norr om Uppsala är inte så hejdundrande trevligt ställe. Maten smakar väl OK, men klientelet är under all kritik, de sedvanliga alkisarna. Inte fan kan dom sitta och suga sina öl som standardalkisarna ska göra, utan de ska prompt sätta sig och prata, berätta om hur de blivit våldtagna/misshandlade/fulla, vad för olika ting de har knullat, och de flesta är så söndersupna att det är svårt att höra vad de säger (som tur är)

Lagom kul när man är där med fru och barn för att luncha.

Senast jag var där, det var även sista gången, en torsdag på lunchtid. Hade med mig familjen och satt och åt i godan ro när en kärring stövlar in och börjar klappa min dotter på huvudet, "Guuu va söt unge! Hur gammal e hon? Va heter hon? Kan du säga mamma? Dullidullidu? Får jag slå mig ner?" Nej, det fick hon inte och när hon ombads ge oss lite matro rultade hon in på toaletten som låg i vårat blickfång och börjar kaskadspy med öppen dörr.

Dit går jag inte igen.
Citera
2007-10-02, 15:40
Medlem
Friedensengels avatar
Billy Boy´s pizza i Eskilstuna har de vidrigaste pizzorna alla kategorier. dessutom har de fått snuskiga omdömen vid inspektionerna, t ex så använde de personaltoaletten som förråd, och oreganon stod på golvet bredvid toastolen..!
Citera
2007-10-02, 18:21
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoloth
Okänd pizzeria i Tyresrö vid brandstationen: Käkade en bussolla , 15minuter senare kom den upp igen.

Hallå där!
Pizzeria Kaktusen gör de bästa (och största) pizzorna i hela Stockholmsområdet!

Du måste mena den andra, lite närmare Tyresö centrum.
Citera
2007-10-02, 19:38
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friedensengel
Billy Boy´s pizza i Eskilstuna har de vidrigaste pizzorna alla kategorier. dessutom har de fått snuskiga omdömen vid inspektionerna, t ex så använde de personaltoaletten som förråd, och oreganon stod på golvet bredvid toastolen..!
Var ligger den mer exakt??
Citera
2007-10-03, 22:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Verkar finnas en hel del äckliga pizzor i göteborg. Enligt en vän ska kebaben också vara äcklig. Dock är hon lite kräsen på visa punkter...tror hon har dissat den delvis för att de har mycket rödsås istället för våran vita.

Åt en tugga av en kebabrulle i götet borta vid järntroget tror jag, den var god. Dock konstigt att kebaben låg i ett avnligt tunnbröd, iställt för pizzadegsbröd
Citera
2007-10-03, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friedensengel
Meh vafan, hur många år sen var inte det? Dem fick stänga ner då och öppnade igen ett tag efteråt. Dem har lätt eskilstunas godaste kebabtallrik och pizzorna är riktigt goda, finns inte många som slår deras pizzor. Billy boys rekomenderas starkt! ända jag har emot är att han som brukar ta emot beställningar är bög.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Var ligger den mer exakt??
Mittemot vägverket
Citera
2007-10-03, 23:07
Medlem
Whip Its avatar
Jag prövade en pizzeria/kebab ställe vid slussen, under mc donalds om ni vet, finns en rulltrappa ner. Iaf efter ja beställt så fick han 500 kr av mig, ja fick 50 kr tillbaka, ja sa till han jag gav dig 500kr, han sa att ja inte alls hade gjort det, men efter en jääävla massa moment så fick ja tillbaka min växel 450 kr. Sedan sa han att han skulle räkna kassan. Vilken jävla idiot tänkte jag, och tjejen som också arbetade där stod o småfnissade, som om han brukar göra så mot sina kunder. Iaf pizzan smakade skit och jag kunde fått betala 450 kr för den pizzan. Helvete
Citera
2007-10-03, 23:07
I uppsala finns ju Pizzeria Flöjten(?), den som ligger i Gottsunda Centrum, den är riktigt vidrig. Nån av våran lokala tidnings reportrar blev magsjuk efter ett besök där när alla pizzerior skulle betygsättas. Var dock ett antal år sen de kanske har bättrat sig lite men Gottsunda i allmänhet är snuskigt så förvånar mig inte om pizzerian fortfarande är det.
Citera
2007-10-03, 23:24
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasMitander
Meh vafan, hur många år sen var inte det? Dem fick stänga ner då och öppnade igen ett tag efteråt. Dem har lätt eskilstunas godaste kebabtallrik och pizzorna är riktigt goda, finns inte många som slår deras pizzor. Billy boys rekomenderas starkt! ända jag har emot är att han som brukar ta emot beställningar är bög.

Mittemot vägverket

Deras kebabtallrik är lätt den bästa i stan. Bra ställe att kurera sig dagen efter. Stora portioner också. Knappt man orkar äta allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in