Citat:
Ursprungligen postat av Bonnados
Herre jävlar vilka pizzerior ni har upplevt! Vet inte om mina 2 biddrag har så mycket att komma med, men hoppas att #1, som förövrigt hade den äkligaste pizzan jag käkat, har en chans.
#1 Har förträngt namnet på denna vidriga sylta. "Pizzerian" som den vill kalla sig själv ligger mellan bostadsområdet Sjöbo och Knalleland i Borås. Jag och några polare höll till i en polares systers lägenhet då vi blev sugna på pizza. Min polare sade då att han sett en reklamskylt på en pizzeria inte långt här ifrån: "Pizza 40 spänn, dricka inkluderas. "Vilket kap!" tänkte vi och drog dit. Vi fick syn på skylten som pekade in mot en väg, vi följde vägen och kom fram till ett förfallet hus som såg ut som ett idealiskt spökhus. I källaren av detta förfallna hus låg pizzerian. Tveksamt gick vi ner där vi möttes av en stank av gammal ost mixat med svett. Beainaisesåsen smakade rötet ägg, pizzan var skitliten, salladen var gammal och till råga på detta kostade pizzan 60 spänn, UTAN DRICKA!
Samma ställe blev stäng när dom kom på dom att halallslakta ett får i dom lokalerna
Dom har bytt ägare sedan dess, som tur är. Nej jag har aldrig ätit där, vare sig för eller efter.