Nån som har nåt bra tips på pizzeria som serverar dåliga pizzor?
Gärna med risig inredning och otrevlig personal, ska dit och
äta om jag får nåt bra tips. Mitt liv behöver lite spänning
Har inte hittat nån riktigt sunkig själv så hoppas på er..
Nån som har nåt bra tips på pizzeria som serverar dåliga pizzor?
Gärna med risig inredning och otrevlig personal, ska dit och
äta om jag får nåt bra tips. Mitt liv behöver lite spänning
Har inte hittat nån riktigt sunkig själv så hoppas på er..
Vill du äta den vidrigaste pizzan i Sverige ska du åka till Gotland! Vid sundet till fårö ligger det en pizzeria som har socker i degen! Extremt obehagligt...
Jag var en gång på ett ställe som heter Gällstad, känt (?) för sin Factory Outlet-verksamhet. Där fanns en pizzeria som var VIDRIG. Mörk lokal som var kombinerad med en bar i sämsta westernstil. Mörka bord med grogglasmärken, ciggmärken på golven och en toalett som var hur äcklig som helst. Pizzorna var flottiga ocg salladen smakade sur vinäger. Fy fan vilket ruttet hak... Bör platsa in!
Jag var en gång på ett ställe som heter Gällstad, känt (?) för sin Factory Outlet-verksamhet. Där fanns en pizzeria som var VIDRIG. Mörk lokal som var kombinerad med en bar i sämsta westernstil. Mörka bord med grogglasmärken, ciggmärken på golven och en toalett som var hur äcklig som helst. Pizzorna var flottiga ocg salladen smakade sur vinäger. Fy fan vilket ruttet hak... Bör platsa in!
det låter verkligen som ett ställe jag skulle gilla, pizzor ska vara flottiga och pizzasallad ska smaka vinäger. och få saker har en så opretensiös atmosför som pizzerior av typen du beskriver.
det låter verkligen som ett ställe jag skulle gilla, pizzor ska vara flottiga och pizzasallad ska smaka vinäger. och få saker har en så opretensiös atmosför som pizzerior av typen du beskriver.
var i landet ligger denna ort?
Jadu.. Asså. Vi körde från Jönköping, förbi Ulricehamn och svängde av innan Borås. Två mil rakt ut i skogen. Stället påminde verkligen om en sådan amerikansk Highway-sylta, eller den där 'krogen' i Jägarna. Funkar säkert i nattmörkret på fyllan, men i dagsljus.. Fy fan. Stället hade även en liten upphöjd scen där det stod två bord. Och på väggen ovanför: en elektrisk darttavla. Och, som en kvarleva från 90-talet, en lista med shots!
Jadu.. Asså. Vi körde från Jönköping, förbi Ulricehamn och svängde av innan Borås. Två mil rakt ut i skogen. Stället påminde verkligen om en sådan amerikansk Highway-sylta, eller den där 'krogen' i Jägarna. Funkar säkert i nattmörkret på fyllan, men i dagsljus.. Fy fan. Stället hade även en liten upphöjd scen där det stod två bord. Och på väggen ovanför: en elektrisk darttavla. Och, som en kvarleva från 90-talet, en lista med shots!
Min röst hamnar på Pizza Express i Vällingby har fruktansvärt äckliga pizzor. Man får vara mycket noga med att inte nudda pizzabotten först med tungan när man äter den, kräkkänslor kan uppstå. Dessutom är pizzorna väldigt små.
Själva lokalen är en bottenvåning på ett bostadshus i ett extremt fult och deprimerande förortsområde. Personalen består av zigenare. Det enda pluset är at de kör ut!
Min röst hamnar på Pizza Express i Vällingby har fruktansvärt äckliga pizzor. Man får vara mycket noga med att inte nudda pizzabotten först med tungan när man äter den, kräkkänslor kan uppstå. Dessutom är pizzorna väldigt små.
Själva lokalen är en bottenvåning på ett bostadshus i ett extremt fult och deprimerande förortsområde. Personalen består av zigenare. Det enda pluset är at de kör ut!
fuck, har aldrig käkat en äkta zigenare förut! ska till sthlm nästa vecka, blir en sväng förbi alltså. eller vänta, det är väl inte pizza express i hässelby gård? isf var dom på min postrunda innan
såg på postnumret att det inte var dom nu. arbetsskada hehe. jag hade 16553...
Nu beror det helt på var du bor vilket inte framgick men min röst går ändå på en pizzeria uppe i Lindvallen vid Sälen där pizzorna var oerhört geggiga, tunna och fladdriga. Hela pizzan höll på att rinna ur händerna då man åt och smakade apa rakt av, åt inte ens hälften...
fuck, har aldrig käkat en äkta zigenare förut! ska till sthlm nästa vecka, blir en sväng förbi alltså. eller vänta, det är väl inte pizza express i hässelby gård? isf var dom på min postrunda innan
såg på postnumret att det inte var dom nu. arbetsskada hehe. jag hade 16553...
Pizza Express i Hässelby Gård förtjänar att nämnas även dem. Inte de sämsta pizzorna i Stockholm, men helt klart topp fem. Båda pizzeriornas pizzabud kör runt som galningar över hela Västerort i gamla slitna Nissan Micra's och det är mycket sällan de kan prata svenska..
Paletten i Ängelholm, iallafall när en skolklass på 25 elever ska bränna upp pengarna vår klass vann genom att äta pizza och tälta och grilla saker. Ush vad äcklig pizzan var, det måste ha varit en Margarita med annanas eller en vegetariana, åt 1/3 mådde illa av smaken och fick ont i magen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!