2006-11-14, 17:05
Medlem
Riddarens avatar
Hej. Skulle vara tacksam om ni kunde flytta alkoholsektionen från dess nuvarande possition. Stör mig på att man alltid känner sig så smutsig varje gång man besöker den, eftersom den ligger bredvid knarkarsektionerna.
Citera
2006-11-14, 17:06
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddaren
Hej. Skulle vara tacksam om ni kunde flytta alkoholsektionen från dess nuvarande possition. Stör mig på att man alltid känner sig så smutsig varje gång man besöker den, eftersom den ligger bredvid knarkarsektionerna.

haha...
jag som smutsig alkoholist skulle inte gilla om det flyttades, vart skulle den isåfall flyttas?
Citera
2006-11-14, 17:07
Medlem
Dia Psalmas avatar
Citat:

Alkohol är knark. Ett lagligt knark. Du behöver inte känna dig smutsig. Seså, spring iväg och lek med de andra barnen nu.
Citera
2006-11-14, 17:10
Medlem
Riddarens avatar
Skulle inte vara helt fel om den kunde läggas bredvid mat och dryck!!!
Citera
2006-11-14, 17:11
Medlem
core_s avatar
Känns inte det lite fel att placera Alkohol under Hobby & Fritid?
Citera
2006-11-14, 17:12
Bannlyst
Citat:
Skulle inte vara helt fel om den kunde läggas bredvid mat och dryck!!!

Jo, det vore helfel...
Citera
2006-11-14, 17:13
Medlem
Dia Psalmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Känns inte det lite fel att placera Alkohol under Hobby & Fritid?

Haha, det där gav mig dagens garv. Det om något borde väl vara osmakligt. Tycker du inte det Riddaren?
Citera
2006-11-14, 17:16
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
mat och dryck vore ju helt vel, inte tror jag att gormanderna på den kanten av forumet vill ha diskussioner om APK och fulvin..

Fritid och hobby däremot...
det var inte ett dumt förslag...
i mitt fall så upptas ju det mesta av både dessa saker av just alkohol.
Citera
2006-11-14, 17:42
Medlem
Avva66s avatar
Dumskalle!
Citera
2006-11-14, 17:42
Medlem
Riddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dia Psalma
Haha, det där gav mig dagens garv. Det om något borde väl vara osmakligt. Tycker du inte det Riddaren?

Håller med till en viss del, och har full förståelse för dina era åsiker. Det var bara en liten fråga! I ett forum som inte var lika "öppetsinnat" som fb skulle alkoholsektionen absolut legat bredvid mat och dryck!
Citera
2006-11-14, 17:47
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Håller med till en viss del, och har full förståelse för dina era åsiker. Det var bara en liten fråga! I ett forum som inte var lika "öppetsinnat" som fb skulle alkoholsektionen absolut legat bredvid mat och dryck!

Ja, och du vill inte att FB skall vara "öppensinnat"?

Alkohol är ett lagligt knark, om det "uppfanns" idag så skulle det uppfylla alla kriterier för ett narkotiskt preparat.

Alkohol passar där, lika bra som heroin, cannabis, mdma eller vad fan du vill.

Mat och dryck, tss, du måste seriöst skämta.
Citera
2006-11-14, 17:50
Medlem
Squalos avatar
Vad får en liten nykomling att tro att man kommer flytta ett delforum bara för att han vill det?

Det ligger bra som det ligger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in