2006-11-12, 23:22
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMoney
dom sångarna på atish klubben såg verkligen gay ut men jag antar att om man har en dragning till iranska brudar så visst kan det vara värt med ett besök på Atish i sthlm.

om man nu kan få tjejerna att slita ögona från artisterna :P

oj vilken konkurrens du kommer få utav dessa "snygga" artister.....

hahahahahahahaha
2006-11-13, 00:54
Medlem
Kan de inte lära sig att den där musiken är helt jävla värdelös? Ingen vil höra sån där skit. Förmodligen bra tjejer och trevligt folk i övrigt. Musiken stinker.
2006-11-13, 00:58
Bannlyst
Ska den här tråden städas ska den städas ordentligt. Tapiransiktet har ju diskuterat mina plastikoperationer och dragit in citat från andra trådar under andra forum som inte har något med ämnet i den här tråden att göra.
Förstår över huvud taget inte vad diskussioner kring min person och mina kirurgiska ingrepp har med den här tråden att göra.
Jag diskuterar ju åtminstone iranier. Det är det tråden handlar om.

Antingen raderar ni all hans skit eller så accepterar ni den diskreta kommentaren att kurder är åsnor i sadlar för åsnor medans iranier är åsnor i sadlar för hästar. Svin ur skiten som på 60 och 70 talen fick lära sig av sin shah att man ska "göra klassresor" och "bli västerländsk".

Sen måste jag än en gång säga att iranier är fula och frånstötande och blir totalt krossade av vita atlantideuropéer vad gäller skönhet och dragningskraft.
2006-11-13, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blight
Ska den här tråden städas ska den städas ordentligt. Tapiransiktet har ju diskuterat mina plastikoperationer och dragit in citat från andra trådar under andra forum som inte har något med ämnet i den här tråden att göra.
Förstår över huvud taget inte vad diskussioner kring min person och mina kirurgiska ingrepp har med den här tråden att göra.
Jag diskuterar ju åtminstone iranier. Det är det tråden handlar om.

Antingen raderar ni all hans skit eller så accepterar ni den diskreta kommentaren att kurder är åsnor i sadlar för åsnor medans iranier är åsnor i sadlar för hästar. Svin ur skiten som på 60 och 70 talen fick lära sig av sin shah att man ska "göra klassresor" och "bli västerländsk".

Sen måste jag än en gång säga att iranier är fula och frånstötande och blir totalt krossade av vita atlantideuropéer vad gäller skönhet och dragningskraft.

Jävlar vad du måste hata iranier.
2006-11-13, 01:38
Medlem
Pork!s avatar
Men herre! Blight kan ju inte må bra alltså, vilket patetiskt beteende.

Ang. Iraniertjejer så finns det väl några fina här och var, självklart. Men en sak som jag tycker är rätt läbbig är när tjejer går omkring med mustach(verkar vanligare hos tjejer från orienten) och mycket hår på armarna. urk.
2006-11-13, 02:28
Medlem
Azraels avatar
Vad har iranier för inställning till att iranitjejer har förhållanden med svenska killar då?
2006-11-13, 03:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Vad har iranier för inställning till att iranitjejer har förhållanden med svenska killar då?

Många bryr sig inte. Andra mordhotar.
2006-11-13, 04:16
Medlem
Min teori e att Blight i sin ungdom blivit hopplöst kär i iransk bög som pumpade och sen dumpade honom och han har inte kommit över detta ännu.
2006-11-13, 06:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mehmet
Min teori e att Blight i sin ungdom blivit hopplöst kär i iransk bög som pumpade och sen dumpade honom och han har inte kommit över detta ännu.

Du har helt fel. Jag dras inte till mellanösternfolk. Jag är attraherad av vita sydvästeuropéer med ungdomligt utseende.

Däremot av QX-presentationer och även rykten jag hört är iranska bögar i de allra flesta fall undergivna slynor i sängen. Såg t.ex en presentation av en iranier, jag visste vem det var irl, där han beskrev att han ville bli "tagen som en billig hora i båda hålen samtidigt". Inte ett ovanligt fenomen bland iranier. Merparten av de homosexuella prostituerade i Sverige är ju också iranier.
2006-11-13, 11:27
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Nu håller ni er till topic!
/Moddan

Vilken del av det här inlägget var det som vissa inte förstod?

Oneliners glada gubbar och OT kommer att resultera i tillsägelser!

Tillsägelser utdelade!

/Moderator
2006-11-13, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blight
Du har helt fel. Jag dras inte till mellanösternfolk. Jag är attraherad av vita sydvästeuropéer med ungdomligt utseende.

Däremot av QX-presentationer och även rykten jag hört är iranska bögar i de allra flesta fall undergivna slynor i sängen. Såg t.ex en presentation av en iranier, jag visste vem det var irl, där han beskrev att han ville bli "tagen som en billig hora i båda hålen samtidigt". Inte ett ovanligt fenomen bland iranier. Merparten av de homosexuella prostituerade i Sverige är ju också iranier.

Hänger du på QX
2006-11-13, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av not swede
Hänger du på QX

Gjorde för några år sen i alla fall. Tills jag förstod att det bara var ett community för sexmissbrukare, narkomaner, HIV-smittade, fjollor, transor, iranska mansfittor och annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in