Citat:
Ursprungligen postat av Blight
en massa onyanserad rappakalja
Hörrudu, det var nog det värsta jag har läst på FB so far. Så mycket skitsnack så det skriker om det. Var får du allt från? En icke-iranier som smutskastar en folkgrupp sådär?
Sen kan du även läsa denna:
http://www.farsinet.com/farsinet/iranian_americans.html
Jag upprepar:
Citat:
Ursprungligen postat av Blight
Jag har förtidspension för depression. Läkaren rekommenderade det och jag behövde faktiskt inte göra ett skit. Har aldrig ens träffat försäkringskassan eller pratat med en handläggare. Kanske är ovanligt men så var det iaf för mig.
Eftersom jag ser mig själv som en fri själ och inte tyngs av moraliska förpliktelser gentemot samhället har pengarna från försäkringskassan varit en fin bonus att komma igång med livet med. Kan man skaffa en förtidspension ska man det, i alla fall om man inte vill vara bunden av samhällsreglerna. Jag plastikopererar mig just nu och sen tänker jag flytta till Brasilien och umgås med vackra människor, kanske skaffa mig en utbildning i Brasilien eller köpa ett litet hus där.
Min ekonomi har varit mångfalt bättre än för många 20-åringar och jag skäms inte det minsta för att jag gjort det mesta av systemet och dess brister.
Det bevisar bara hur sorglig och tragisk du är. En misslyckad nolla m.a.o.