2006-11-11, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Att du är allmänt skum och i princip definitionen på misslyckad har scar redan visat så eg ska man ju inte ta dig på allvar, men ang att iranier ser äldre ut än de är så vill jag bara visa denna kvinna jag såg i metro häromdan: http://www.metro.se/se/article/2006/11/07/07/5817-23/

Liksom hur ser 62åriga svenska kärringar ut? Som feta herken...

Alltid lika intressant med personer som drar generella slutsatser utifrån en (1) observation.

Svenska 62-åriga kärringar ser som regel ut som de respektabla damer de är, likaså gör 62-åriga iranska kärringar det. Svenska kvinnor är överlag, oavsett ålder, definitivt inte fulare än iranska. Somliga svenska män uppskattar dock de iranska kvinnornas maskulina drag, förmodligen beroende på en latent homosexualitet.
2006-11-11, 20:46
Bannlyst
Vad sjukt allt blir när man disskuterar smak på kvinnor

viss persiska tjejer är skitsnygga
vissa kurdiska är skitsnygga
vissa svenska är skitsnygga
vissa arabiska är skitsnygga...osv
fula finns det inom alla raser....
sånna här trådar borde inte vara på sex och samlevndad
när dom endast går ut på o spy galla eller beröm över sin egen ras
passar bättre in på invandrar forumet.
2006-11-11, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mehmet
Blight: Nu får du fan ge dig alltså. Tråden handlar fan om iranska tjejer!

Iranska tjejer eller killar, ur ett sexuellt perspektiv ja. Jag förklarar bara varför iranier är både fysiskt, mentalt och själsligt frånstötande och varför jag i allra högsta grad likställer iraniersex med tidelag.
2006-11-11, 22:00
Medlem
landstrykerens avatar
Nejnej skandinaviska tjejer ska de va
2006-11-11, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blight
Iranska tjejer eller killar, ur ett sexuellt perspektiv ja. Jag förklarar bara varför iranier är både fysiskt, mentalt och själsligt frånstötande och varför jag i allra högsta grad likställer iraniersex med tidelag.

Nej, du pratar bara rappakalja. Om du är iranier så tycker jag synd om dig och dina föräldrar. Om inte, undrar vart du får allt detta ifrån? Hur som helst, verkar det som du missat din dagliga medicinering.
2006-11-11, 22:10
Medlem
Princans avatar
Är det bara jag som undrar vad fan historie-, jude-, gojasnacket har att göra med iranska brudar? Blight söker väl antagligen creds hos anonyma användare på FB ...
2006-11-11, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Är det bara jag som undrar vad fan historie-, jude-, gojasnacket har att göra med iranska brudar? Blight söker väl antagligen creds hos anonyma användare på FB ...

dej som exempel då eller???
du verkar ju ganska PAGAL
2006-11-11, 22:25
Medlem
SvaMp_s avatar
Blight

Haha du är ju fan helt otrolig, skriver ett helt a4 om judar i en diskussion om iranier.
Iaf är du absolut misslyckad som person ja, att din släkt är borgerlig säger ju inget om vare sig deras, eller ännu mindre, din framgång i samhället. Du är 20bast och förtidspensionär, går det att ha skitit ner sitt liv mer än så? Liksom vad har du på eget bevåg lyckats med?
2006-11-11, 22:38
Medlem
Citat:
en massa onyanserad rappakalja
Hörrudu, det var nog det värsta jag har läst på FB so far. Så mycket skitsnack så det skriker om det. Var får du allt från? En icke-iranier som smutskastar en folkgrupp sådär?

Sen kan du även läsa denna:
http://www.farsinet.com/farsinet/iranian_americans.html

Jag upprepar:
Citat:
Jag har förtidspension för depression. Läkaren rekommenderade det och jag behövde faktiskt inte göra ett skit. Har aldrig ens träffat försäkringskassan eller pratat med en handläggare. Kanske är ovanligt men så var det iaf för mig.

Eftersom jag ser mig själv som en fri själ och inte tyngs av moraliska förpliktelser gentemot samhället har pengarna från försäkringskassan varit en fin bonus att komma igång med livet med. Kan man skaffa en förtidspension ska man det, i alla fall om man inte vill vara bunden av samhällsreglerna. Jag plastikopererar mig just nu och sen tänker jag flytta till Brasilien och umgås med vackra människor, kanske skaffa mig en utbildning i Brasilien eller köpa ett litet hus där.

Min ekonomi har varit mångfalt bättre än för många 20-åringar och jag skäms inte det minsta för att jag gjort det mesta av systemet och dess brister.
Det bevisar bara hur sorglig och tragisk du är. En misslyckad nolla m.a.o.
2006-11-12, 01:59
Medlem
BigMoneys avatar
dom sångarna på atish klubben såg verkligen gay ut men jag antar att om man har en dragning till iranska brudar så visst kan det vara värt med ett besök på Atish i sthlm.

om man nu kan få tjejerna att slita ögona från artisterna :P
2006-11-12, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scar
Det roligaste här är att Blight inte är anonym. Gå in på hans blog: http://www.coracaorosa.blogspot.com/
Längst upp till höger ser du vem han egentligen är. Sen är det bara att använda valfri tjänst för att få fram resten av informationen.

Är killen smart eller är han smart? Jädra dumskalle. Är det någon som är vattenskalle här så är det Blight.

Jag frågar igen, varför skulle jag inte stå för mina åsikter? Vad har jag att vara rädd för? Våld?
Ja, jag har blivit hotad av främmande högskallar från centralasien förut. Enbart för att jag uttryckt rasistiska åsikter och skrivit under med mitt namn.
2006-11-12, 12:49
Medlem
Dennos avatar
Nu är denna tråden städad. Nästa jävel som går offtopic med rasistisk rapparkalja som inte har med tråden att göra skall få fan för det.
Nu håller ni er till topic!
/Moddan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in