Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-22, 15:28
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vouti
Har säkert nämns tidigare av mig eller av någon annan; men ex-landslagsmålvakten Sofia Lundgren (numera i AIK, tidigare Umeå) är flata. Har träffat hennes flickvän/sambo. Dessa tjejer bor ju i en "AIK-lägenhet", granne med Lasse Granqvist.

AIK är väl troligast den flattätaste fotbollsklubben. Åtminstone i damallsvenskan.

Därefter är nog Malmö, eller LDB som de heter nu samt Linköping och Djurgården.

Minst flator är det nog i Umeå, Sunnanå och Göteborg
Citera
2008-08-22, 15:43
  #194
Medlem
erikbes avatar
Min källa säger att det vimlar av flator i Kopparberg Göteborg, även Schelin
Citera
2008-08-22, 15:46
  #195
Medlem
Vimlar är väl att ta i men visst finns det en handfull.
Citera
2008-08-22, 15:56
  #196
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittejoel
Har ganska bra kontakter inom damfotbollsvärlden...så om någon har nån ni funderar över så fråga på så ska jag ta reda på vilket lag de egentligen spelar för, förutom sin arbetsgivare då...

Vi vänder på det, dina kontakter talar om vilka de kan bekräfta direkt?
Citera
2008-08-22, 16:32
  #197
Medlem
magpies avatar
I dagens DN stod "sambo Marie" vid "familj" i reportaget om Pia Sundhage. Första gången någonsin det framkommit officiellt för hennes del antar jag.
Citera
2008-08-22, 16:39
  #198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backatyou
Anna Pohjanen? Varför vill du se ett hemma-hos repotage om henne?


Hon har vackra mörka ögon som skär mot den där vidriga rösten och den självupptagna attityden, spelar för motståndarlaget. Och i kväll blir det lammstek med vårprimörer hemma hos henne efter att hon visat oss tittare runt. Skoj! Vore kul också att få se vilka dåliga pocketböcker hon har i bokhyllan, mm. Vad läser en fotbollsflata, Buster kanske? Ha lite humor din tråkmåns!
__________________
Senast redigerad av boney M 2008-08-22 kl. 16:47.
Citera
2008-08-22, 16:39
  #199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
I dagens DN stod "sambo Marie" vid "familj" i reportaget om Pia Sundhage. Första gången någonsin det framkommit officiellt för hennes del antar jag.

Det kan hon kosta på sig efter ett välförtjänt OS-guld.
Citera
2008-08-22, 17:00
  #200
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Det kan hon kosta på sig efter ett välförtjänt OS-guld.

Sant.
Citera
2008-08-22, 17:04
  #201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Hon har vackra mörka ögon som skär mot den där vidriga rösten och den självupptagna attityden, spelar för motståndarlaget. Och i kväll blir det lammstek med vårprimörer hemma hos henne efter att hon visat oss tittare runt. Skoj! Vore kul också att få se vilka dåliga pocketböcker hon har i bokhyllan, mm. Vad läser en fotbollsflata, Buster kanske? Ha lite humor din tråkmåns!

Pohjanen var ju tillsammans med gamla hockeyproffset Mats Lindgren tidigare... men hon kanske har bytt lag efter det.
Citera
2008-08-22, 17:16
  #202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
I dagens DN stod "sambo Marie" vid "familj" i reportaget om Pia Sundhage. Första gången någonsin det framkommit officiellt för hennes del antar jag.

Hon berätta om det för 4-5månader sedan så det var inte första gången. Har ni läst Wegerups krönika? Rätt kul att hon skriver det dära med att raka bena
Citera
2008-08-23, 00:38
  #203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Min källa säger att det vimlar av flator i Kopparberg Göteborg, även Schelin

Schelin är ihop med gamla fotbollsspelerskan Malin Andersson, ni vet hon som ser ut som en ful hund, typ. Fast nu ska Schelin bli proffs i Lyon...skulle inte förvåna mig om Malin Andersson får jobb i samma klubb...
Citera
2008-08-23, 10:03
  #204
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Bland de yngre nuförtiden spelar inte könet så stor roll längre. De sätter på vad de råkar känna för, för stunden. Och de kallar sig INTE gay. De har bara kul helt enkelt.

Det där beskriver väl rätt bra en normal svensk landslagssamling i herrfotboll.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback