2007-06-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
lite off-topic men... kommer nån ihåg när Pia Sundhage figurerade på sommarlovsmorgon på 80-talet med nån fotbollsskola och avslutade varje avsnitt med ett käckt "å glöm inte å dusscha!".

Jävla flata, haha!

"dusscha" - jävla analfabet!

Nu är det väl så att alla idrottsledare och gymnastiklärare, oavsett kön, alltid uppmanar unga idrottsutövare att duscha efter träningen.
Citera
2007-06-30, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honkenado
Här har ni iaf ett lag där majoriteten av deltagarna grejar med likasinnade..

Många Luleåspelare har gått dit då deras samhörighet (antagligen vid sidan av plananen) är större i just Boden...=)

http://www.ibkboden.com/

I sådana fall är det ett mixlag..
http://www.kuriren.nu/%5CGEN_Utmatning_Sport.asp?ArticleID=1570555&Categ oryID=2765&ArticleOutputTemplateID=125&ArticleStat eID=2&ParentID=
Citera
2007-07-01, 01:08
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Så alla herridrottare som har Beckers som sponsor är bögar?

Jag har aldrig påstått att hon är lesbisk eller ej... och jag bryr mig inte...
Men efter dagens match mellan AIK och Hammarby var jag och tittade på respektive hemsidor och när jag tryckte på denna tjejs infosida, tyckte jag att det var lite roligt att se en logga lik den internationella loggan för homo...
Då det är snack om att det skulle vara många lesbiska inom fotbollen...

Det var en rolig iaktagelse... så coola ner dig va!!!

Kan inte förstå att du inte såg det roliga i det... du borde bli sponsrad av Beckers... du verkar att vara en färglös filur...
Citera
2007-07-01, 15:01
Medlem
Herr Flicks avatar
Inga

Citat:
Ursprungligen postat av shimmer
Tomas Brolin ser lite butch ut..

Inga Gill menar du?
Citera
2007-07-01, 15:54
Medlem
Caroline Seger
Citera
2007-07-01, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
Men efter dagens match mellan AIK och Hammarby var jag och tittade på respektive hemsidor och när jag tryckte på denna tjejs infosida, tyckte jag att det var lite roligt att se en logga lik den internationella loggan för homo...

Kan inte förstå att du inte såg det roliga i det... du borde bli sponsrad av Beckers... du verkar att vara en färglös filur...

Jag var inte allvarlig jag heller utan jämförde på samma sätt som du
Citera
2007-07-01, 19:19
Medlem
Philliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb

Jag trodde det var för att hon kunde välja mellan lantis eller storstadsbrud
Citera
2007-07-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tall_marcus
Undrar om inte Anja kommer ut ur garderoben i sitt Sommarprogram? Jag tyckte mig utröna att det skulle komma ett avslöjande när dom presenterade sommarvärdarna i P1.

Men herregud, Tina har varit gift och Anja har varit förlovad, kom igen. Bättre lögner tack!?
Citera
2007-07-10, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus_b
Men herregud, Tina har varit gift och Anja har varit förlovad, kom igen. Bättre lögner tack!?

Att Anja skulle vara en flata är ett internetrykte som funnits så länge, att det numera betraktas som sant av många. Själv har jag inte en aning om hur det förhåller sig.
Citera
2007-07-10, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus_b
Tina har varit gift och Anja har varit förlovad, kom igen.
Det utesluter alla möjligheter att de är flator
Citera
2007-07-10, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Att Anja skulle vara en flata är ett internetrykte som funnits så länge, att det numera betraktas som sant av många. Själv har jag inte en aning om hur det förhåller sig.

Bor i Umeå precis som Maria Pietilä samt Jens Byggmark och har som bekant med Jens fått en detaljerad bekräftelse på Tinas och Anjas lesbiska relation...
Citera
2007-07-10, 15:17
Medlem
F Lars Backs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLeaf
Bor i Umeå precis som Maria Pietilä samt Jens Byggmark och har som bekant med Jens fått en detaljerad bekräftelse på Tinas och Anjas lesbiska relation...

So what om de två lapat lite på varandra. Det är väl deras sak. Mer intressant är om de verkligen är ett par. Då är det outing på lite högre nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in