Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Nyfiken bara...hur gammal är du samt är du svensk/invandrare....tänkte bara hur läkaren ser på åldern samt utseende
24 år o vart ren i snart 3 (börjat köra små race ibland det sista utan sprutor, bara ibland för lite omväxling, benso/gobbe+tjack så)..började med sprutor vid 17 med ett år uppehåll vid 19 med steroider o komvux så totalt 5år..jag är svensk..haft hepatit c 2 ggr i omloppet men dog ut för jag har antikroppar mot det..så det står massa skit i deras dator där kan du tänka dig..
Men alltså..jag vet inte hur jag gör men jag får dom till det bara..2ggr har det inte gått med då gick jag tillbaka och sa nått så jag fick vad jag ville ha..fick zobril hela sommaren nu..25or oxå. Sa bland annat att stillisarna slutade ha effekt efter 3 dagar, så blivigt tvungen dricka mig till sängs vilket jag aldrig sysslat med innan..då blev han rädd t.ex..så skrev han ut..så vet jag precis vad jag ska säga han måste hjälpa mig med och vad det finns för läkemedel han kan/måste ge mig..så lurar in han/hon i en långdragen fälla typ skulle man nog kunna säga..men jag gör det utan att tänka på det och nu när jag skriver det inser jag att jag måste vara rätt skadad..jag håller på i en timme o dribblar beroende på hur smart/dumma dom e..förklarar med varför jag inte kan ta dom läkemedel dom vill ge mig..hehe..imovan-rövsmak i munnen. Propavan-sover i 4 dagar. Attaraks-skämt. Sen dom andra skämt tabbleterna..aja osv