Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Vården i Sverige suger....själv har ja extrem sömnsvårighet o de vägrar ge mig insomningstabletter som Stilnoct eller Zopiklon (trots det står på papper från olika psykologer) o ger mig anti-psykotisk medicin som Nozanin (felstavad?) som fuckade mig hård.
En annan snubbe har heroin problem o de vägrar ge honom Zubutex eller dylikt o ger honom istället flera hundra tabletter Stilnoct.
En annan snubbe har fett missbrukar problem, speciellt med flödder o han får även 100pack Stilar.
Annan horsch/schoho torsk (opiater) får fullt med stilnoct o smärtstillande preparat som Tramadol o andra starka grejer...
Har nu själv blivit iväg skickat till alla vård o sjukhus i flera år...hade stilar varit lika enkel att få tag på som Diazapam så skulle ja skita i allt jävla läkarvård....
En annan rolig grej..polaren blir stabbad me flera knivhugg o hamnade i sjukan, låg i sängen o väntade på hjälp för att få morfin för att dämpa smärtan, även där jävlades me honom o ville rådfråga hur ont han har innan han ska få medicin o det tog tid innan han fick sit morfin på sjukbäddan...helvete hade han kunnat röra sig skulle han kört in skalpell i dem o sen frågat om dom "Verkligen behöver morfin!!!?"
Sensmoral i det hela...hela sjukvårdssystemet suger pung!!!!!
haha nice. Jag fick Zopiklon ut skrivet på ett jourbesök (15 minuters) samtal.
Va bara att säga att jag inte kan sova och när jag väl somnar sover jag hur länge som helst allt skiter sig för mig pga detta kan inte jobba, inte plugga, inte leva normalt osv..
15 minuter senare hade man ett recept på Zopiklon
Fast det va dock lite tjöt innan om jag hade provat narkotika osv men det frågar dom väl alla..