2006-11-03, 18:37
Medlem
87oseknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Först får man juh göra ett test som ska vissa hur "smart" man är.
Tryck på jag vet inte hela tiden så får du en 1 på testet och blir skickad till psykologen.

Sen hos psykologen säg att du är en missbrukare efter det får du aldrig göra lumpen du lär troligtvis inte få gå med i hemvärnet heller.

Psykologen skrev ner i mina papper att jag inte är kapabel till att göra lumpen pga troligtvis omfattande hjärnskador följt av ett narkotikamissbruk.

sen när mötet var slut så fråga han om jag ville ha några nummer som kunde hjälpa mig med mitt missbruk.

Allafall svårare än så är det inte.

Det e ju olika ordning för olika personer. Jag fick psykologen sist Du kan inte göra något för att skynda på ordningen. Visst har man tur o kommer till psykologen först så kan man ju åka hem efter det om man inte ska göra lumpen.

Så var det iaf när jag mönstrade.
Citera
2006-11-03, 18:39
Medlem
Shorty87s avatar
va typ skit kass på allt, då kan du bara misslyckas om du nu vill de
Citera
2006-11-03, 19:05
Medlem
Not_mes avatar
Äsch, jag kom aldrig ens till mönstring. GIck in till skolsyster på gymnasiet när det begavs sig och sa att jag var plattfot. Fick frågan "Du vill inte göra lumpen va?" "Nej sa jag" och så skrev hon på pappret, och jag blev friställd. Så blir det krig i Sverige flyr jag landet med kvinnor och barn! :P
Citera
2006-11-03, 19:32
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Så blir det krig i Sverige flyr jag landet med kvinnor och barn! :P

Det känns tryggt, då blir det bara vi Män kvar.
Citera
2006-11-03, 21:28
Medlem
säg att du är jehovas vittne, dem behöver inte göra mönstring/lumpen..
Citera
2006-11-03, 21:42
Bannlyst
som sagt va värdelös på allt. det kan inte vara så svårt att fejka på synen och hörseln samt låsas vara vek på styrketestet, men då ska du också tänka på att du går miste om en livserfarenhet.
Citera
2006-11-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Varför ska man slösa bort 1 år av sitt liv för att lära sig att riskera livet och försvara sitt land?
Nä, blir det krig så gömmer jag mig i skyddsrummen, de som har gjort lumpen får gärna riskera sina liv ute på fältet.

Känns säkrare i skyddsrummet

Då kommer Oddball, jag eller någon annan avrätta dig.

Eller hur grabbar!!?
Citera
2006-11-03, 22:01
Medlem
faithans avatar
Det bästa sättet att slippa är att verkligen vilja, och ge allt på mönstringen. Fungerade för mig...
Citera
2006-11-03, 22:41
Medlem
Fedoras avatar
Det räcker med att inte vilja! Sen kan du ju alltid låtsas ha sömnproblem borta eller liknande.
Citera
2006-11-04, 01:10
Medlem
fusiliers avatar
om du är arab så kan du säga att du måste ha libanons uniform, å nej , det får du säkert ha ändån....annars är det ju rasism......
Citera
2006-11-04, 01:58
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Man fick ju hem en enkät innan man mönstrade, och jag gjorde som så att jag kryssade i allt som var negativt. Utom sängvätare, det skulle vara pinsamt. Att bajsa blod var ett gränsfall, men jag körde på det. Väl där visade det sig att jag bara behövde säga till psykologen att jag inte ville, och jag tror faktiskt det räcker. Dom vill ju inte ha in nån som inte har lust att delta, iom att dom tar in så få. Men med moderaterna i spetsen kan det vara bra att följa mina riktlinjer.
Citera
2006-11-04, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SPACEJAM
Då kommer Oddball, jag eller någon annan avrätta dig.

Eller hur grabbar!!?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in