2016-01-10, 01:01
Medlem
4N0NYMs avatar
Satan va dålig David Lagercrantz var. Han skrev Zlatans bok men klarade inte Malmö på 4p samt följdfrågorna om staden.

Senare i programmet höftar han fritt på frågorna om Abu Dhabi och tänker svara Dubai samt att klubbarnas gemensamma nämnare är att de ägs av Abu Dhabi.
Citera
2016-01-10, 08:51
Medlem
Var det bara jag som inte kollade kartorna tillräckligt för att hinna se felet Iran och Irak? När det gäller resan till Malmö så har ju stationen i Hyllie figurerat i media väldigt mycket på sistone, men nyhetsrapporteringen därifrån började nån månad efter att det här programmet spelades in(tror jag)
Citera
2016-01-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Var det bara jag som inte kollade kartorna tillräckligt för att hinna se felet Iran och Irak? När det gäller resan till Malmö så har ju stationen i Hyllie figurerat i media väldigt mycket på sistone, men nyhetsrapporteringen därifrån började nån månad efter att det här programmet spelades in(tror jag)

Jag hann varken se det eller den anglosaxiska stavningen på Jemen (Yemen)
Citera
2016-01-10, 12:01
Medlem
Jag-Hatar-Muslimers avatar
Är faktiskt impad över Filip & Fredriks kunskap. De gick väl till final fast de till slut kom tvåa förra året. De kanske vinner i år!??
Citera
2016-01-10, 13:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4N0NYM
Satan va dålig David Lagercrantz var. Han skrev Zlatans bok men klarade inte Malmö på 4p samt följdfrågorna om staden.

Senare i programmet höftar han fritt på frågorna om Abu Dhabi och tänker svara Dubai samt att klubbarnas gemensamma nämnare är att de ägs av Abu Dhabi.
Jag blev lite chockad när ingen kunde Hyllie. Ingen som följer nyheterna alls? När spelades avsnittet in?
Citera
2016-01-10, 13:43
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag blev lite chockad när ingen kunde Hyllie. Ingen som följer nyheterna alls? När spelades avsnittet in?

Spelades väl in i september.
Citera
2016-01-10, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-Hatar-Muslimer
Är faktiskt impad över Filip & Fredriks kunskap. De gick väl till final fast de till slut kom tvåa förra året. De kanske vinner i år!??

Dom reser på heltid och ägnar dagarna åt populärkultur. Perfekt skapade för att lyckas i På Spåret således. Nästa konstigt att de ändå inte lyckats vinna.
Citera
2016-01-10, 15:33
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hyllie känner man absolut till, men att veta att det är sydligaste stationen i Sverige är inte lika känt.

Har förresten inte Malmö varit med i varje säsong nu?
Citera
2016-01-10, 16:05
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
Hyllie känner man absolut till, men att veta att det är sydligaste stationen i Sverige är inte lika känt.

Sista stationen i Sverige innan Danmark snarare än sydligaste..Tycker att det bör man veta. Iaf om man bor i Syd/Västsverige..Verkar ju som att stockholmare och folk norrut/österut inte är lika självklart att ha åkt förbi där som för oss andra dock.
Citera
2016-01-10, 17:01
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Sista stationen i Sverige innan Danmark snarare än sydligaste..Tycker att det bör man veta. Iaf om man bor i Syd/Västsverige..Verkar ju som att stockholmare och folk norrut/österut inte är lika självklart att ha åkt förbi där som för oss andra dock.

Sista stationen innan man hamnar i Danmark är korrekt men Hyllie är ingalunda sydligaste stationen i Sverige.
Citera
2016-01-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist

Tror Malmö varit med en gång tidigare denna säsong till och med, eller jag kan minnas fel
Citera
2016-01-10, 20:27
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Tror Malmö varit med en gång tidigare denna säsong till och med, eller jag kan minnas fel
Nja..men dom har varit i krokarna och åkt förbi..Lund eller Köpenhamn?? Eller båda? Sen har dom åkt från Malmö mot Simrishamn..om jag minns rätt nu vill säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in