2016-01-05, 13:44
Medlem
Scaevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slotterbank
Användare här vill alltså ha Helenius, Dorsin, Lotta Engberg, Carina Berg som programledare för På Spåret?
Nej tack!

Hellenius, Berg och Dorsin kan jag hoppa över, dom besitter varken egenskaper som passar en programledare eller tävlande, Lotta Engberg kan jag däremot se som musikartist över något program.
Det har varit för mycket småartister som Medelsvensson knappt känner till.

Ta in en flaska punsch och lite jävla folklighet!
Citera
2016-01-05, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scaevola
Hellenius, Berg och Dorsin kan jag hoppa över, dom besitter varken egenskaper som passar en programledare eller tävlande, Lotta Engberg kan jag däremot se som musikartist över något program.
Det har varit för mycket småartister som Medelsvensson knappt känner till.

Ta in en flaska punsch och lite jävla folklighet!

Programmet har jämt varit lite högre nivå än barnsliga frågesportsprogram på tv.
Småartisterna är det väl inget fel på i sig i och för sig handlar väl om public service principer mot komersiella.
Citera
2016-01-06, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Han utger sig för att vara språkvetare och intresserad av språk i största allmänhet.

Nordiska språk, ja.
Citera
2016-01-06, 17:15
Medlem
Tycker det är väldigt låg kunskapsnivå på de tävlande i år. Aldrig varit med om så pass sega och befängda spekulationer vid resefrågorna, som under detta år.

Somnar nästan i min hemmasnickrade bur av tristess. För övrigt. Herr Kassmachin bör vara domare i programmet. Jag behöver ingen snäcka, må jag lova
Citera
2016-01-06, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegira
Nordiska språk, ja.

Bemästrar han latin? Tyska? Hur kan en uttalat vara expert i nordiska språk utan att ex ha koll på dessa språk? Naturligtvis haft stort inflytande på de nordiska språken. Det svenska alfabetet har sin grund i latin FÖR GUDS SKULL!!!!

Helt obegripligt!
Senast redigerad av Kassmachin 2016-01-06 kl. 17:22.
Citera
2016-01-07, 15:04
Medlem
blockbennys avatar
blir verkligen trött på alla frågor om tråkskidor.
Citera
2016-01-07, 15:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Jag gillar Fredrik Lindström som domare. Finner hans stroppiga självgodhet ganska underhållande.

Luuk däremot kan de göra sig av med.
Gillar också Lindström.

Jag hade kunnat tänka mig Mikael Persbrandt och Thorsten Flink som programledare.
Citera
2016-01-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Gillar också Lindström.

Jag hade kunnat tänka mig Mikael Persbrandt och Thorsten Flink som programledare.
Nej, det måste bli ett slut på gubbväldet. Det är ändå Svt som sänder programmet. Nästa programledarpar blir Gina Dirawi och Kakan Hermansson.
Citera
2016-01-07, 15:24
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnvaldKnaphovde
Nej, det måste bli ett slut på gubbväldet. Det är ändå Svt som sänder programmet. Nästa programledarpar blir Gina Dirawi och Kakan Hermansson.
Tja varför inte? Så kan ju Nour El-Rafai gå runt i bakgrunden och visa sin håriga fitta lite hipp som happ.
Citera
2016-01-08, 11:52
Medlem
Klaedvikarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Tja varför inte? Så kan ju Nour El-Rafai gå runt i bakgrunden och visa sin håriga fitta lite hipp som happ.
Inte helt fel tänkt. Sverige verkar ju gilla lite olika numera, så varför inte helt enkelt låta random ledartrojka från exempelvis Musikhjälpen köra programmet... i botten. ähum, host host.

T ex:
Ehsan Noroozi,
Henrik Torehammar,
Kitty Jutbring

Ametist Azordegan,
Christer Lundberg,
Jason Diakité

Kodjo Akolor,
Linnea Henriksson,
Gina Dirawi, där kom hon... sen kan man ju spela sten, sax o påse om den inbördes ordningen.
Och vi får kanske se lite diverse genitalier i bakgrunden.

Woah!!
Citera
2016-01-08, 18:57
Medlem
Trumpeters avatar
Om en drygt timma.

Nykomlingarna Viveca Sten och David Lagercrantz möter veteranerna Filip Hammar och Fredrik Wikingsson. Augustifamiljen står för musiken, i kväll tillsammans med Ramy Essam.

F&F har blandat bra prestationer med dåliga. Idag bör de dock vinna.
Citera
2016-01-08, 19:19
Medlem
Trumpeters avatar
Augustifamiljen står för musiken, i kväll tillsammans med Ramy Essam.

Aldrig hört talas om personen ifråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in