För första gången på flera år så panikhöjdes anslaget för gästartister efter att jag, i den här tråden bland annat, sågat dessa i flera år.
Georg Riedel och Helen Sjöholm innebär förhoppningsvis en kvardröjande höjning av klassen på gästartisterna. Eller också får vi sota för detta genom att bli serverade Sean Banan och Mojje resten av säsongen...
Det gnälls på frågorna...jag håller med. I min värld borde frågorna styras stenhårt av resmålet. Så är det inte riktigt nu.