2012-12-10, 20:54
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Allvarligt? Han satt på en bar?

Det är svårt att inte gilla the Haags. De känns som några man känner.
Jag känner iallafall inga hurtiga stockholmare som pressar sig själva till att framstå som roliga och glada och vill inte känna några heller.

I en bar. Det var mer likt ett fyllehak än en bar. Om det var en pizzeria eller inte är jag inte 100% säker på. Hursomhelst, han verkar inte lika skärpt som han en gång var, men jag hoppas på en prestation som står över mina förväntningar nästa avsnitt som han medverkar PÅ.

Senast redigerad av Unisertit 2012-12-10 kl. 20:59.
Citera
2012-12-10, 21:05
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Jag känner iallafall inga hurtiga stockholmare som pressar sig själva till att framstå som roliga och glada och vill inte känna några heller.

I en bar. Det var mer likt ett fyllehak än en bar. Om det var en pizzeria eller inte är jag inte 100% säker på. Hursomhelst, han verkar inte lika skärpt som han en gång var, men jag hoppas på en prestation som står över mina förväntningar nästa avsnitt som han medverkar PÅ.

Att Hoa-Hoa spenderar tid på en resturang/bar på söder är väl inte så märkligt med tanke på att det är hans jobb?
Citera
2012-12-10, 21:27
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Att Hoa-Hoa spenderar tid på en resturang/bar på söder är väl inte så märkligt med tanke på att det är hans jobb?
Visste inte att han var en professionell alkoholist.
Citera
2012-12-11, 09:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Det var inte prepositionen jag ordmärkte på, utan att en iakttagelse av Hoa Hoa på en bar - eller sunkhak för den delen - skulle göra honom till oskärpt alkis.
Citera
2012-12-11, 15:08
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ja det gör dom. De brukar kunna byta ord mellan varandra och ser ut att titta in i den andra buren med personen som de pratar med eller kanske om.

Jag hejar iallafall på Stefan Holm och Hans Rosenfeldt. Resten bryr jag mig inte riktigt om. Haagarna är dock riktigt störande. Hoa Hoa är också en liten favorit men han verkar ha druckit några glas vin för mycket på senare år.

Såg honom sitta i en bar på söder för ca 2-3 månader sen.

Nej dom ser inte inte in, om de inte lutar sig väldigt långt fram. När Af Ugglas var med senast ställde hon sig ju upp flera gånger för att se över skyddet som satt på sidan av deras bur. Så hon kunde vinka till det andra laget och gjorde tummen upp etc.
Citera
2012-12-12, 18:17
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Del 4 av 13. Sveriges mest populära underhållningsprogram firar 25 år med en mästarsäsong, då alla tävlande är tidigare finalister. Tommy Engstrand och Carina Lidbom har vunnit fyra gånger, tillsammans eller med andra. De möter Lennart "Hoa-Hoa" Dahlgren och Cecilia Hagen, som ska tävla tillsammans för femte gången. Veckans musikgäst är Jonathan Johansson.

Hm.. Engstrand-Lidbom. Undra hur deras kunskaper är. Hoppas dock på bättre insats än vad Bromé-Granqvist gjorde förra fredagen.
Citera
2012-12-12, 20:20
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Hm.. Engstrand-Lidbom. Undra hur deras kunskaper är. Hoppas dock på bättre insats än vad Bromé-Granqvist gjorde förra fredagen.

Engstrand-Lidbom var båda duktiga. Jag tror dessvärre att tiden sprungit ifrån dem båda och att de får det svårt med Lindströms/Luuks mer popkulturella frågor. Men, vem vet, de kanske överraskar.
Citera
2012-12-13, 12:42
Bannlyst
På 'P4 Extra - Lotta Brome's-Facebooksida' så ifrågasätts insatsen i 'På Spåret', där svarar Lotta enligt följande; "nä skojar du...? men allt har sin förklaring. Som inte passar här och just nu."

Vad menas med det tro?
Citera
2012-12-13, 13:39
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
På 'P4 Extra - Lotta Brome's-Facebooksida' så ifrågasätts insatsen i 'På Spåret', där svarar Lotta enligt följande; "nä skojar du...? men allt har sin förklaring. Som inte passar här och just nu."

Vad menas med det tro?
Det kanske inte behöver vara någon stor konspiration, hon kanske bara tycker att Carl-Jan var dålig (till exempel)? För hon skötte sig ju betydligt bättre än vad han gjorde.
Citera
2012-12-13, 16:31
Medlem
VanitaToftbys avatar
Lotta B var utbytesstudent eller au pair i Kanada i sin ungdom. Var det inte i Toronto? Någon som vet?
Citera
2012-12-14, 19:17
Medlem
HerrGickhans avatar
AB flaggar för att Engstrand kan ha haft ganska dåliga förutsättningar att prestera:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15930468.ab
Citera
2012-12-14, 19:24
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
AB flaggar för att Engstrand kan ha haft ganska dåliga förutsättningar att prestera:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15930468.ab

Såg det. Måste varit jävligt jobbigt. Frågan är om man ska tolka det som om de förlorar, men det kanske är att dra för långtlångna slutsatser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in