2012-02-19, 19:16
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det missade jag...vilket år var det? Äh skit samma, jag kan kolla själv.
Det skulle vara kul om paret Hellberg och Oldsberg var med, vad tror ni om det...
Ja vad tror vi om det? Läs tråden, de senaste sidorna är fyllda av åsikter om just det.
Citera
2012-02-19, 19:47
Medlem
sluggerbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Hörde faktiskt ett radioprogram i veckan där Haags plus Strömstedts fru intervjuades om På spåret och deras medverkan. Haags menade att det i stort sett är omöjligt att plugga in något. Sannolikheten att de sedan får användning för just de kunskaperna är mycket låga. Var inte i samma rum som radion och lyssnade bara halvt men så uppfattade jag det hela i alla fall.

Han sade också att han och Martina tittade mycket på TV.

Nu gör eller säger ju Haag aldrig någonting om någonting men även om han säkert har rätt exkluderar ni en viktig pusselbit i på spåret. Haags, Luuk såväl som Lindström tillhör ju samma täta sociala krets sedan ett par decennier och att vara på samma våglängd och bakgrund är nog så viktigt i en frågesport som denna. Fru strömstedt har ju ändå viss allmän begåvning (och är definitivt minst bisexuell ).
Besvikelsen var ju Wahlgren, han skulle kört sitt eget race och varit mindre pretto när han ändå inte kunde frågorna. Nu hade han ett riktigt stolpskott till parhäst å andra sidan.
Citera
2012-02-19, 19:50
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggerbanan
Nu gör eller säger ju Haag aldrig någonting om någonting men även om han säkert har rätt exkluderar ni en viktig pusselbit i på spåret. Haags, Luuk såväl som Lindström tillhör ju samma täta sociala krets sedan ett par decennier och att vara på samma våglängd och bakgrund är nog så viktigt i en frågesport som denna. Fru strömstedt har ju ändå viss allmän begåvning (och är definitivt minst bisexuell ).
Besvikelsen var ju Wahlgren, han skulle kört sitt eget race och varit mindre pretto när han ändå inte kunde frågorna. Nu hade han ett riktigt stolpskott till parhäst å andra sidan.

Wahlbeck. Jo, jag kan tänka mig att producenterna hade fått för sig att hon som "superpedagog" skulle vara jäkligt allmänbildad och lyfta laget medan Peter Wahlbeck mest var där för att vara skoj men nu visade sig istället även hon vara totalt obildad.
Citera
2012-02-19, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Ja vad tror vi om det? Läs tråden, de senaste sidorna är fyllda av åsikter om just det.
Jamen tack för tipset...jag börjar läsa tråden nu så meddelar jag när jag är klar...
Jag har själv påpekat för folk att läsa trådar men då har det varit trådar med 5-6 sidor.
Citera
2012-02-19, 20:18
Medlem
robomans avatar
Citat:
Jamen tack för tipset...jag börjar läsa tråden nu så meddelar jag när jag är klar...
Jag har själv påpekat för folk att läsa trådar men då har det varit trådar med 5-6 sidor.
Som jag skrev: de senaste sidorna. De flesta inlägg de senaste två dagarna har handlat om folk man velat se till nästa säsong, huvudsakligen Oldsberg och Hellberg.
Citera
2012-02-19, 20:22
Medlem
Citat:
Som jag skrev: de senaste sidorna. De flesta inlägg de senaste två dagarna har handlat om folk man velat se till nästa säsong, huvudsakligen Oldsberg och Hellberg.
mmm...du inser väl att om jag läst tråden hade vetat att det diskuterats, att om jag inte läst tråden inte har en jävla aning om det står på de tre första eller tre sista sidorna. Finns det fler saker jag borde känna till som diskuterats i denna tråd innan jag får lov av dig att yttra mig?
Citera
2012-02-19, 20:41
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Hörde faktiskt ett radioprogram i veckan där Haags plus Strömstedts fru intervjuades om På spåret och deras medverkan. Haags menade att det i stort sett är omöjligt att plugga in något. Sannolikheten att de sedan får användning för just de kunskaperna är mycket låga. Var inte i samma rum som radion och lyssnade bara halvt men så uppfattade jag det hela i alla fall.

Han sade också att han och Martina tittade mycket på TV.

Jo men de har ju inte gjort en hemlighet av att de pluggar mycket inför programmen - sen kan jag inte svara på hur pass mycket användning man får av det och det kan säkert stämma att en mycket liten del kommer till användning.

Tror iaf det mer är svaret än att de skulle få frågorna ifrån deras polare Luuk.
Är ju ett väldigt brett program...syftade mest på att plugga på städer, flaggor, hav och annan geografi som är speciellt för På Spåret som frågesprogram.
Citera
2012-02-19, 20:50
Medlem
robomans avatar
Citat:
mmm...du inser väl att om jag läst tråden hade vetat att det diskuterats, att om jag inte läst tråden inte har en jävla aning om det står på de tre första eller tre sista sidorna. Finns det fler saker jag borde känna till som diskuterats i denna tråd innan jag får lov av dig att yttra mig?
Vad är ditt problem? Du frågar vad vi tror om Oldsberg och Hellberg som tävlande, jag tipsar om att det här diskuterats flitigt de sista sidorna i tråden om du är intresserad av folks tankar. Du får yttra dig om vad du vill som hör ämnet till, men räkna inte med svar om du ska haspla ur dig spydiga kommentarer till alla som försöker hjälpa dig.

EDIT: Finns det något radioprogram eller liknande där de pratar om På spåret? Jag har sett Oldsberg favoriter som ligger uppe på youtube.
Senast redigerad av roboman 2012-02-19 kl. 20:53.
Citera
2012-02-19, 21:05
Medlem
Citat:
Vad är ditt problem? Du frågar vad vi tror om Oldsberg och Hellberg som tävlande, jag tipsar om att det här diskuterats flitigt de sista sidorna i tråden om du är intresserad av folks tankar. Du får yttra dig om vad du vill som hör ämnet till, men räkna inte med svar om du ska haspla ur dig spydiga kommentarer till alla som försöker hjälpa dig.

EDIT: Finns det något radioprogram eller liknande där de pratar om På spåret? Jag har sett Oldsberg favoriter som ligger uppe på youtube.
Jag ber om ursäkt om min humor uppfattas som sarkasm, det är återigen något jag tagit upp med andra förr, en smilys kan ge mer vägledning om sådant, å andra sidan så var du torftig och jag uppfattade dig som pretentiös mot det fordrande och besvärliga hållet.
Citera
2012-02-19, 21:44
Medlem
andreynr6s avatar
Vad hette låten som Salem Al Fakir spelade? Förgäves letat, och hör inte riktigt uttalen så vet inte ens om jag söker rätt.

Någon?
Citera
2012-02-19, 21:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreynr6
Vad hette låten som Salem Al Fakir spelade? Förgäves letat, och hör inte riktigt uttalen så vet inte ens om jag söker rätt.

Någon?

Låttiteln står nog i eftertexten.
Citera
2012-02-19, 21:54
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreynr6

Någon?

Han spelade ju flera låtar. Vilken syftar du på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in