2012-01-14, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaeltbrand
Citat:Ursprungligen postat av Dr King
Jo, det behöver man ju bara titta på Håkan Ljugholt för att inse. Skulle vara intressant att se honom i På Spåret. Tror inte han skulle få många poäng.

Säkerligen inte, jag tror tyvärr att det gäller för de flesta partiledare socialdemokraterna haft.

De flesta men långt ifrån alla. Tycka vad man vill om Erlander, Palme och Carlsson, men intelligensen och allmänbildningen var det inget fel på. De hade klarat sig bra i ett samtida På spåret. Sahlin och Juholt däremot, inte.

Hur hade det för övrigt gått för Yngve Holmberg, Thorbjörn Fälldin eller Lars Werner (för att ta några namn ur högen). Inget vidare tror jag.
Citera
2012-01-14, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corwood
Sa hon inte Osaka? Helt åt helvete givetvis, även om bilarna i filmen faktiskt körde på vänster sida på japanskt vis.

Nog sa hon Osaka. Inte lätt det här inte...
Citera
2012-01-14, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugnugar

Det förklarar ju saken, haha. Tyckte också det lät som att hon sade moussaka.
Citera
2012-01-14, 01:47
Medlem
Jag tyckte mig allt höra "Moussaka" jag.
Senast redigerad av eydudes 2012-01-14 kl. 01:50.
Citera
2012-01-14, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eydudes
Jag tyckte mig allt höra "Moussaka".

Det får vi kolla upp på svtplay. Men INGEN tror väl att det finns en plats som heter Moussaka?

Det är ganska gott för övrigt. Mmm man kanske skulle ta sig en nattmacka eller nå't.
Citera
2012-01-14, 01:57
Medlem
Citat:
Det får vi kolla upp på svtplay. Men INGEN tror väl att det finns en plats som heter Moussaka?

Det är ganska gott för övrigt. Mmm man kanske skulle ta sig en nattmacka eller nå't.
Jadu, man vet inte med Nisti.
Citera
2012-01-14, 02:05
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:

Nä fan inte, men oavsett hur pantad kvinnan är så försökte hon sig iaf på en STAD, inte en MATRÄTT?
Sen kan man ju CSI:a hur mkt man vill med ljudspåret

//Crimson
Citera
2012-01-14, 02:41
Medlem
Rifter666s avatar
Varför är folk förvånade över att Borgström var värdelös?
Har ni inte sett honom på tv eller lyssnat på hans åsikter. Gubben är ju helt slut. Mig förvånade det att han ens kunde en fråga.
Citera
2012-01-14, 02:48
Medlem
Till alla er som undra över vad bimbon sa så är det Mousakka. Kolla på Svt-play 39 min in i programmet efter ledtråden med hakka dansen. Hur fan kan en sån "komiker" få vara med i programmet?! Någon koll borde ju castingredaktionen ha?
Citera
2012-01-14, 02:55
Medlem
Fickludds avatar
Hörde jag fel eller var hon inne på religionsfilosofen Zarathustra när det frågades efter solens atmosfär?

Jag måste kolla på SVT Play!

EDIT: Visst var det så! Det kommer ca 30 minuter in i programmet. Förslaget Zarathrustra kom efter att hon först föreslagit men tydligen förkastat UV-strålar.
Senast redigerad av Fickludd 2012-01-14 kl. 03:03.
Citera
2012-01-14, 03:12
Medlem
En del av nöjet med programmet är att bli lite imponerad eller road av deltagarnas kunskaper. Nej, moussaka eller Zarathustra är inget man slänger ur sig i farten om man vill imponera... det var svåra ord hon hört... Kräv en lägstanivå på deltagarna nästa säsong, annars blir det lyteskomik.

Senast redigerad av hammocken 2012-01-14 kl. 03:15.
Citera
2012-01-14, 03:28
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Riktigt pinsamt att se Borgström göra bort sig i TV - inga kunskaper, ingen humor, ingen charm. Trodde stenhårt på att Ralf skulle bli säsongens pinsammaste deltagare, istället blev det teknokraten Borgström med idioten (som i.o.f.s. alltid varit slut i pallet) Wahlbeck som god tvåa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in