2011-12-10, 13:00
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
En annan sak som gör det lättare för oss hemma i tvsofforna är att vi inte bara hör programledarens ledtrådar, utan också de tävlandes kommentarer.

Vet att det fanns dem som gjorde det för några år sen, finns det fortfarande folk i tråden som mute:ar teven när de klipper till burarna?

edit: jaha, hann inte se mishimas svar.
Citera
2011-12-10, 13:30
Medlem
DIEXELs avatar
Strömstedtarna med främst Jenny i spetsen... Så jävla vidriga.

Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Då säger jag att det var ett riktigt jävla bra avsnitt. Freddie var grym och Frändén och De Geer imponerade. Frändén brukar ju annars staka sig otroligt mycket i sportsändningar, men här var hon faktiskt relativt vältalig och verkar inte helt bakom flötet.

Ja, det var bättre än de föregående avsnitten på den här säsongen.

Men det var väl lite för enkla frågor på Skara när dom valde att nämna Marianne och sommarland redan på åtta respektive sex poäng... Det ska väl vara typ på fyra eller två poäng.
Citera
2011-12-10, 13:30
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Ibland undrar jag varför dom inte sänder en annan version av På Spåret samtidigt, fast i SVT24, där de klippt bort burarnas samtal så man får tävla helt själv
Citera
2011-12-10, 13:31
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Ibland undrar jag varför dom inte sänder en annan version av På Spåret samtidigt, fast i SVT24, där de klippt bort burarnas samtal så man får tävla helt själv

http://svt.se/2.81956/stall_en_fraga

pasparet@svt.se
Citera
2011-12-10, 13:32
Medlem
Citat:
Tror att många skulle gilla det. Mejla förslaget till svt.
Citera
2011-12-10, 14:14
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:

Utmärkt idé. Det ultimata vore om det skulle släppas en dvd så man kunde tävla sig igenom alla säsongerna. Givetvis ska man också kunna se programmen i helhet. Vilken fest!
Citera
2011-12-10, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayravioli
Utmärkt idé. Det ultimata vore om det skulle släppas en dvd så man kunde tävla sig igenom alla säsongerna. Givetvis ska man också kunna se programmen i helhet. Vilken fest!

Risken är då att intresset sjunker då frågorna säkert upprepar sig om de haft samma resmål
Citera
2011-12-10, 16:13
Medlem
Mycket bra avsnitt, min idol DeGeer imponerade, även om han verkade lite trögstartad i början. Synd att dom snubblade så nära målsnöret på Melbourne, lite av ett hjärnsläpp där.
Citera
2011-12-10, 18:41
Medlem
Fickludds avatar
DeGeer o company var mycket trevligare att lyssna på än skriktanterna som var veckan innan. Synd att de missade Melbourne.
Citera
2011-12-10, 18:47
Medlem
Fickludds avatar
Jag läste Nobelpristagaren Heinrich Bölls Katharina Blums förlorade heder i min ungdom och tyckte då att den var väldigt bra. Nåväl, tiderna ändras, precis som jag, och vid en senare omläsning tyckte jag att den var rätt klen. Nu var den helt i klass med det mindre bra som levererades av Aleksandr Solzjenitsyn och Lev Kopelev. Tiderna förändras. Böll hade inte fått Nobelpriset idag.
Senast redigerad av Fickludd 2011-12-10 kl. 19:13.
Citera
2011-12-10, 21:15
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Jag läste Nobelpristagaren Heinrich Bölls Katharina Blums förlorade heder i min ungdom och tyckte då att den var väldigt bra. Nåväl, tiderna ändras, precis som jag, och vid en senare omläsning tyckte jag att den var rätt klen. Nu var den helt i klass med det mindre bra som levererades av Aleksandr Solzjenitsyn och Lev Kopelev. Tiderna förändras. Böll hade inte fått Nobelpriset idag.

Jag tyckte också den var bra då jag läste den. Har dock inte läst om den så om den fortfarande håller eller ej törs jag inte svara på.

Blev dock förvånad över att De Geer inte kunde att det var Böll som skrivit den.
Citera
2011-12-10, 22:16
Medlem
Hur fan kan nån säga att Freddie Wadling gjorde en bra insats igår? Pinsamt hur en erkänd artist och konstnär kan sitta och läsa texten innantill? Fattig bonddräng var en usel version, han haka ju sig i texten, samma i andra låten. Man hörde verkligen att han läste innantill, han fick stressa igenom vissa meningar för att hinna med i takt till musiken. Pinsamt är ordet. Det minsta man kan begära av en artist är fan att kunna texten på låten. Tilläggas ska att jag gillat Wadling förut och tycker han har en sjukt härlig röst, men versionerna igår va usla och han kändes som en pinsam föredetting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in