2009-12-04, 21:24
Medlem
Saknar Oldsbergs behagliga röst. Luuk känns lite platt i jämförelse. En annan grej jag reagerade på var att det kändes kaosigt när Lindström, Luuk och någon tävlande alla tre upprepade gånger försökte prata på en och samma gång. Samarbetet var helt enkelt inte på topp. Jag tror dock att det kan bli mycket bättre när dom kommer in i kostymen så att säga.
Citera
2009-12-04, 21:55
Medlem
wernblom88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förmodligen
Tyckte också att det var svåra frågor det här avsnittet, men Falköping listades ut på en gång.

wernblom88 klarade du Dr Zhivago? För den gick vi bet på.

Nä klarade alla utom den
Citera
2009-12-04, 21:56
Medlem
Brakkans avatar
Kom att tänka på en sak.

Skulle inte Luuk bli en utmärkt programledare för Här är ditt liv och Oldsberg en lika utmärkt programledare för På spåret?
Citera
2009-12-04, 22:06
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smiskfisk
Saknar Oldsbergs behagliga röst. Luuk känns lite platt i jämförelse. En annan grej jag reagerade på var att det kändes kaosigt när Lindström, Luuk och någon tävlande alla tre upprepade gånger försökte prata på en och samma gång. Samarbetet var helt enkelt inte på topp. Jag tror dock att det kan bli mycket bättre när dom kommer in i kostymen så att säga.

Håller med om att det var riktigt stökigt ibland, speciellt i början.

Dock riktigt skönt att slippa Oldsbergs "jomen" och tuggande på glasögonen.
Citera
2009-12-04, 22:12
Medlem
Men Lindström är ju klockren! Underbar person, Luuk kom in fel i det hela dock, kändes nästan som att det räckt med en programledare.
Citera
2009-12-04, 22:13
Medlem
Ozmeisters avatar
Bra start för duon, Luuk behöver lite mer tid bara annars var det felfritt. Grymt skönt att de sparkat ut det gamla husbandet.
Citera
2009-12-04, 22:19
Bannlyst
Lindström stressade på tok för mycket samt att han svarade åt ena laget en gång. Björnelid svarade aldrig "jailhouse rock" men lindström gjorde det åt dem

rätt ok program ändå även om husbandet sög hästpung. verkade inte vara några skolade musiker direkt även om de vill verka som det. jävligt spretigt och otight
Senast redigerad av ghjkiuyt 2009-12-04 kl. 22:34.
Citera
2009-12-04, 22:19
Medlem
Luuk stundtals irriterande överpedagogisk. "...men vi fortsätter resan så att även förstaklass får en chans att lista ut svaret" no shit
Citera
2009-12-04, 22:21
Medlem
förmodligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
Lindström stressade på tok för mycket samt att han svarade åt ena laget en gång. Björnelid svarade aldrig "jailhouse rock" men lindström gjorde det åt de

rätt ok program ändå även om husbandet sög hästpung. verkade inte vara några skolade musiker direkt även om de vill verka som det. jävligt spretigt och otight

Tycker husbandet var väldigt mycket bättre än det föregående, kändes inte alls plågsamt på samma sätt som det tidigare gjort under musiknumren.
Citera
2009-12-04, 22:22
Medlem
bananjukkas avatar
Bara jag som tycker de pratade i munnen på varandra på tok för ofta? Tycker dock programledarna skötte sig bra, även om Lindström har en bit kvar.

Ranelid, som tidigare nämts, lite väl smal kunskapsmässigt så det laget blir nog ingen utmanare till titeln. Appelgren hamnade med en mer kunnig partner i år och bör kunna ta sig till semifinal, där det troligtvis tar stopp. Ser Rosenfeldt med partner som de mest troliga vinnarna...
Citera
2009-12-04, 22:25
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brakkan
Kom att tänka på en sak.

Skulle inte Luuk bli en utmärkt programledare för Här är ditt liv och Oldsberg en lika utmärkt programledare för På spåret?

Oldsberg fick ju casta som programledare för På Spåret i 20 år, men SVT valde Luuk.

Jag tycker Lindström/Luuk gjorde bra ifrån sig.
Men det var svårt idag kan jag tycka.

Peter Apelgren är alltid bra, Björnelid också, han har humor.
Jag tror rentav att Björnelid hade kunnat vara en klockren domare.
Mitt önskemål om programledarduo, vilket program som helst är Björn Hellberg och Björn Ranelid! Det hade varit ett mäktigt skådesspel!
Citera
2009-12-04, 22:30
Medlem
På spåret är fortsatt riktigt bra. Gillar mest Lindström med sin humor osv men även Luuk sköter sig. Kändes bra med nya ansikten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in