2009-12-02, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Kul att spelbolagen inte lärt sig iår heller, man kan alltså spela på en tävling som redan är avgjord och där ett antal personer redan vet vem som vunnit...

Det är guld värt för de som satt i publiken under finalavsnittet, dock tror jag att ingen av dom är så pass smarta att dom tänker så långt.
Citera
2009-12-02, 11:34
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjulven
Det är guld värt för de som satt i publiken under finalavsnittet, dock tror jag att ingen av dom är så pass smarta att dom tänker så långt.
Kan man inte åka dit på det rätt hårt? Man får säkert fylla i något papper om massa saker. Sen om man laddar in 20 lax på något av alternativen känns väl det väldigt misstänksamt.
Citera
2009-12-02, 12:47
Medlem
kingZhits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Självklart kommer det bli en himla massa gnäll på Luuk/Lindström och på spåret kommer aldrig bli sig likt efter att Hellberg/Oldsberg försvunnit men jag anser att det bästa alternativet som ersättare är just Lindström/Luuk.

Roliga, sköna och framförallt kunniga. Även om det kommer kännas annorlunda är det perfekt med nya ansikten, nya kommentarer och trams a`la 2010 istället för 1995. Hoppas och tror stenhårt på det nya paret

Förstår inte hur man kan anse att Fredrik Lindström är kunnig efter han insats i just PS förra säsongen. Han missade flera "lätta" frågor och svävade in på sidospår om andra saker för att visa att han visst kunde en del. Trodde det skulle gå bra för honom innan men det blev ett riktigt antiklimax. Tror iofs att han passar bättre som domare än som tävlande, men det återstår att se. Luuk tror jag på dock. Ska bli kul att det kör igång igen, som nån sa är det faktiskt det ENDA programmet i princip under året som är sevärt. Tror inte jag sett på tv förutom en del sport sen senaste säsongen.
Citera
2009-12-02, 13:27
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingZhit
Förstår inte hur man kan anse att Fredrik Lindström är kunnig efter han insats i just PS förra säsongen. Han missade flera "lätta" frågor och svävade in på sidospår om andra saker för att visa att han visst kunde en del. Trodde det skulle gå bra för honom innan men det blev ett riktigt antiklimax. Tror iofs att han passar bättre som domare än som tävlande, men det återstår att se. Luuk tror jag på dock. Ska bli kul att det kör igång igen, som nån sa är det faktiskt det ENDA programmet i princip under året som är sevärt. Tror inte jag sett på tv förutom en del sport sen senaste säsongen.

Som du säger själv har du ju trott att Lindström är kunnig och att han skulle vara bra. Jag råkade missa när han deltog så tyvärr tror jag precis som du gjorde innan du såg det avsnittet att han är kunnig

Sen betyder ju inte några missar att man är okunnig. Jaja, jag gillar karln, tycker han är rolig, skön och har alltid haft uppfattning att han är kunnig. Men oavsett vad så är jag övertygad om att Luuk/Lindström tillsammans kan bli ett väldigt bra programledar-team. Återstår att se om jag har rätt eller fel
Citera
2009-12-02, 13:36
Medlem
wernblom88s avatar
Massa gamla gnällrövar kommer vara arga på Luuk/Lindström. Men glöm inte bort hur värdelöst programet har varit de senaste 5 åren. Skönt med lite fräscha ideér och nya ansikten.
Citera
2009-12-02, 14:08
Medlem
kingZhits avatar
Citat:
Som du säger själv har du ju trott att Lindström är kunnig och att han skulle vara bra. Jag råkade missa när han deltog så tyvärr tror jag precis som du gjorde innan du såg det avsnittet att han är kunnig

Sen betyder ju inte några missar att man är okunnig. Jaja, jag gillar karln, tycker han är rolig, skön och har alltid haft uppfattning att han är kunnig. Men oavsett vad så är jag övertygad om att Luuk/Lindström tillsammans kan bli ett väldigt bra programledar-team. Återstår att se om jag har rätt eller fel

Jo han har ju framstått som kunnig i tidigare program, alla hans språkprogram då främst. Gillar honom egentligen (främst tack vara Hassan) men han framstod faktiskt som lite uppblåst och okunnig i PS. Hade väl iofs rätt höga förväntningar. Ser du när han deltog kan jag garantera att även din uppfattning kommer ändras . Det var ju ingen Kjelle Bergqvist nivå men jämfört med förväntningarna så var det rätt illa. Men självklart hoppas jag att det blir bra med det nya paret.

Angående de tävlande, eftersom inte Wester är med längre håller jag på F&F. Gillar Rosenfeldt men avskyr den där häxan Gedin. Tror ändå att de tar hem det igen om inget annat par chockar, men hoppas på F&F.
Citera
2009-12-02, 15:03
Medlem
ErikJs avatar
De mest spännande med årets upplaga av PS är inte främst de nya programledarna utan att Zinat ska vara med i år igen, som joker och "expert"!

Enligt Luuk/Lindström behövde programmet förnyas lite och det passade bäst nu när det var nya programledare. Tanken är att man ska kunna ropa in Zinat när det blir på tok för svåra frågor, lite som "ring en vän" i postkodmiljonären Hon i sin tur har med sig en tolk om de tävlande mot förmodan har svårt att förstå hennes glasklara analyser och svar så inga onödiga missförstånd sker.

Ja ni förstår ideen och tanken!
Citera
2009-12-02, 15:49
Medlem
kingZhits avatar
Citat:
De mest spännande med årets upplaga av PS är inte främst de nya programledarna utan att Zinat ska vara med i år igen, som joker och "expert"!

Enligt Luuk/Lindström behövde programmet förnyas lite och det passade bäst nu när det var nya programledare. Tanken är att man ska kunna ropa in Zinat när det blir på tok för svåra frågor, lite som "ring en vän" i postkodmiljonären Hon i sin tur har med sig en tolk om de tävlande mot förmodan har svårt att förstå hennes glasklara analyser och svar så inga onödiga missförstånd sker.

Åh herregud
Citera
2009-12-02, 16:13
Medlem
Citat:

Du skojar

Zinat är ju i särklass den mest dumma deltagare som har varit med i På Spåret, hon kunde ju typ ingenting i senaste omgången.
Citera
2009-12-02, 16:35
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Du skojar

Zinat är ju i särklass den mest dumma deltagare som har varit med i På Spåret, hon kunde ju typ ingenting i senaste omgången.

Fanns ju en anledning till att jag just tog hennes namn. Självklart är det ett tråkigt skämt och även en påminnelse för alla som glömt henne.

Hon kunde nog fan mindre än min 5-åriga granne
Citera
2009-12-02, 16:42
Medlem
Zaxxons avatar
Vilka jävla deltagare i år . Tristaste och mest ointressanta jag sett.
Citera
2009-12-03, 11:44
Medlem
Zcapegoats avatar
Rent spontant tror jag att finalen kommer stå mellan Rosenfeldt/Gedin och F&F.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in