2021-02-19, 21:17
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
Claes Elfsberg kallas för Bajs-Elvis pga av sina sexuella böjelser. Frågor om flatulens och Elvis när han är med är mer än slump.

Som det inte finns några bevis för. Det är bara en vandringssägen, som bland andra har drabbat Victoria Principal.
Citera
2021-02-19, 21:21
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Som det inte finns några bevis för. Det är bara en vandringssägen, som bland andra har drabbat Victoria Principal.
Jaha.
Citera
2021-02-19, 21:25
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Man tog ju 1066 efter 3 sekunder. De sa att det var ”ett historiskt årtal” och så dök E-type upp i en vikingahjälm. Precis som Thomas och Louise sa var ju 1066 det enda årtal det kunde vara under den tidsperioden om man skulle kunna det. Antingen kan man det direkt eller också hjälper inte alla ledtrådar under 60 sekunder.
Ja, det måste ha varit det lättaste årtalet någonsin.
Citera
2021-02-19, 21:33
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Ja, det måste ha varit det lättaste årtalet någonsin.

Fast slaget var slaget vid Stamford Bridge, åtminstone vad gäller Harald Hårdråde.
Citera
2021-02-19, 21:36
Medlem
Gusselbys avatar
Det var inte jättesvåra frågor i finalen väl?

Citat:
Sara L är väldigt överskattad.

Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Ja men 11 åriga flickor är inte kritiska.....
Hur är det med hörseln? Zara Larsson har en fantastisk sångröst säger jag som inte direkt har följt henne men har ju hört henne ändå och slagits av hur bra hon sjunger. Kommer inte så ofta fram sådana talanger så var rädda om henne. Sagt av en som definitivt inte är en 11-åring utan en käring.

Härligt med First Aid Kit också.

Förstår mig inte på folk som ständigt ska trycka ner allt och alla.

Citat:
Bajs-Elvis vann! Skitkul!

Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Ja kan inte Epstien få bajsa glas Claes i ansiktet som plåster på såret då.
Det där är bara ett illasinnat rykte som galningar sprider.
Citera
2021-02-19, 21:37
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Fast slaget var slaget vid Stamford Bridge, åtminstone vad gäller Harald Hårdråde.
Å andra sidan tog åtminstone jag det på "känt årtal under vikingatiden". Det finns inga andra kända årtal, utom möjligen 793 då Lindisfarne plundrades.
Citera
2021-02-19, 21:39
Medlem
Citat:
Hur ihåliga de är visades av att Thomas inte kunde en enkel golffråga tidigare under säsongen. (Jag har för mig att de var vad 1 ett under par heter). Thomas dotter Elin var ju i många år gift med Tiger Woods och att då inte ha snappat upp att det heter birdie är ju inget annat än riktigt uselt.

Tiger ville kanske inte prata jobb på släktträffarna.
Citera
2021-02-19, 21:44
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Brukar inte lyssna med glädje på musiken i programmet men "The rose" med first aid kit var väldigt bra måste jag skriva.
Citera
2021-02-19, 21:47
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Sara L har blivit gödd på melon och grillad kyckling. Hon ser numera ut som Carina Berfeldts mamma. RUSKIGT fet hon har blivit.
Ja fan vad hon var pluffsig i ansiktet. Kanske gravid. Samma med den normalt smalare systern i First aid kit. Såg lika rund ut som syrran nu.
Citera
2021-02-19, 21:50
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Brukar inte lyssna med glädje på musiken i programmet men "The rose" med first aid kit var väldigt bra måste jag skriva.

https://www.twitch.tv/davidbannertv
Citera
2021-02-19, 21:52
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Man tog ju 1066 efter 3 sekunder. De sa att det var ”ett historiskt årtal” och så dök E-type upp i en vikingahjälm. Precis som Thomas och Louise sa var ju 1066 det enda årtal det kunde vara under den tidsperioden om man skulle kunna det. Antingen kan man det direkt eller också hjälper inte alla ledtrådar under 60 sekunder.
Precis. Resterande sekunder var ju då mer för att bekräfta. Blev lite märkligt.

Citat:
Ursprungligen postat av perry2
https://www.twitch.tv/davidbannertv
?
Citera
2021-02-19, 22:22
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Sista fredagskvällen vi behöver dras med countrysmörjan First Aid Kit.
Du är ointelligent och hatar musik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in