2021-02-12, 21:13
Medlem
tuben99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schwimmente
Ja, efter att Luuk låtsas inte höra. Hur kunde du missa det?

Dom bruka låta lagen surra lite innan dom tar ett svar.
Citera
2021-02-12, 21:14
Medlem
Grafiken efter första resa var fel de reste inte från Hudiksvall till Gävle utan från Uppsala. Tog staden innan ledtråd på 10 poäng hade börjat.

Andra gången jag tar en fråga i På Spåret så här snabbt. Förra gång var i vem där för några år sen när svaret var Robyn och det första som kommer i montaget är någon som säger "konichiwa". Vilket är hennes skivbolag.
Citera
2021-02-12, 21:38
Medlem
Förstår inte vad dom menar när dom säger att en ”En tredjedel av Mats Ronander”s (ron) namn ingår i ”en tredjedel av Toronto”

Tre bokstäver ur ett 12 bokstäver långt namn är väl en fjärdedel? Sen är det svårt att se hur tre bokstäver ur Toronto ska bli en tredjedel? Eller fattar jag trögt?
Citera
2021-02-12, 22:44
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuben99
Epstein ställde sig nästan upp och skrek ut San Salvador när hon hade svamlat färdigt. Hur kunde du missa det?
Citat:
Ursprungligen postat av schwimmente
Ja, efter att Luuk låtsas inte höra. Hur kunde du missa det?
Spolade tillbaka:

"vad hette det sa ni?" sa Luuk och även Lindström ryckte till så man förstod att nåt var fel och så hon fick tid till att rätta till misstaget.

Fy fan vad hemsk låt i slutet. Bara en sån som Spike Lee kan låta någon förstöra fantastiska "For what it's worth" på det sättet och ta med det i sin film. Jag fullkomligen älskar Neil Young men är ju inte direkt den låten man förknippar honom med då det är Stephen Stills som skrivit den och Neil inte är huvudsångaren.
Citera
2021-02-12, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Helen Sjöholm

Vilket idiotsvar av dem. Musikproducenten visade upp ett foto på honom och ett barn där barnet klart och tydligt är myyyycket yngre än honom, ändå gissar gubben på Helen Sjöholm som är i mannens ålder?
Citera
2021-02-12, 23:38
Medlem
Nog fick ju Epstein otillbörligt mycket hjälp i kväll...Nordegren fattade jag nästa inte att han var närvarande?
Kvällen förstördes av epsteins konstant bölande röst, och därför tillsammans med det faktum att hon verkar vara olidlig som person, känner jag ett enormt hat mot människan. Nästa lördag bänkar jag mig framför tv:n igen i from förhoppning att hon förlorar finalen med minsta möjliga marginal.
Citera
2021-02-12, 23:54
Medlem
Wow vilka ben på Klara Söderberg!
Citera
2021-02-13, 00:07
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vilket idiotsvar av dem. Musikproducenten visade upp ett foto på honom och ett barn där barnet klart och tydligt är myyyycket yngre än honom, ändå gissar gubben på Helen Sjöholm som är i mannens ålder?

Jag vet fattar inte hur hon tänkte.

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Nog fick ju Epstein otillbörligt mycket hjälp i kväll...Nordegren fattade jag nästa inte att han var närvarande?
Kvällen förstördes av epsteins konstant bölande röst, och därför tillsammans med det faktum att hon verkar vara olidlig som person, känner jag ett enormt hat mot människan. Nästa lördag bänkar jag mig framför tv:n igen i from förhoppning att hon förlorar finalen med minsta möjliga marginal.

Ifall du inte ska se reprisen är det bättre om du bänkar dig på fredag
Citera
2021-02-13, 00:15
Medlem
Swan65s avatar
Inte ok att man på soffan tar samtliga resmål innan båda semifinalpar. Eftersom jag har sett varenda ett avsnitt sedan starten -87 kan jag med 99.99% säkerhet påstå att Elfsberg ( Åländsk ättling från Kökar, bra karl) sopar mattan med Epstein (även om jag gillar henne) och Nordegren (platsar inte i vi i femman)
Citera
2021-02-13, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför får finstämnda First Aids Kitt vara med två gånger när Rebecca och Fåna väl enbart var med 1 gång??
Tack. Trodde Rebecca och Fiona var samma sak som First Aid Kit och undrade varför dessa var med idag igen.
Citera
2021-02-13, 01:30
Medlem
Tycker Louise är bra och underhållande har jag till min förvåning upptäckt. Båda lagen ok idag.
Gläds också att de saknade kunskap i sånt man inte ska kunna ändå, typ rapmusik, kinesskådespelare i tramsserier, och kanadensiska high school serier.
Citera
2021-02-13, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Tack. Trodde Rebecca och Fiona var samma sak som First Aid Kit och undrade varför dessa var med idag igen.

Skämmes!
Som att blanda muslort med pepparkorn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in