2021-01-19, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kovid19
Inga fler sex-frågor tack av den typ de hade från Örebro. Lyckligtvis får inte barnen se programmet men det blev tillräckligt tryckt stämning ändå!
Bättre på Oldsberg tid!

Får man fråga vem du tittade med då? Om det inte var barn med i bilden och blev tryckt stämning?
Citera
2021-01-19, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billygibbons
Får man fråga vem du tittade med då? Om det inte var barn med i bilden och blev tryckt stämning?

Frugan.
Citera
2021-01-19, 12:25
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Hur kom Petra Mede in i bilden? Eller kanske jag som är trög.

Det var bara ett lite ursprårat svar på detta med format.

Citat:
Det blir i vart fall en spännande avslutning i gruppen. Men Molin/Dorsin måste vinna annars är det "hej då" för dom. Inte ens säkert det räcker heller. I så fall tar Billgren/Alfredsson gruppsegern. Jag tror det blir så med.

Ja ganska oväntad utveckling som jag ser det. Jag dömde ut Patrik Arve och Irena Pozar direkt efter första matchen. Där var jag fel ute.
Citera
2021-01-19, 12:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det var bara ett lite ursprårat svar på detta med format.

Ja ganska oväntad utveckling som jag ser det. Jag dömde ut Patrik Arve och Irena Pozar direkt efter första matchen. Där var jag fel ute.
Det är ju ofta så med vissa debutantlag att dom behöver lite tid för att bli varma i kläderna. Vissa blir det direkt, och andra aldrig. Åtminstone en av dom tävlande och det påverkar ju lagen på olika sätt.
Senast redigerad av Steff83 2021-01-19 kl. 12:43.
Citera
2021-01-19, 13:24
Bannlyst
The Hellacopters.. Pissband ändock. Det verkar viktigt för dem att minsann berätta att de är i en grupp.
Citera
2021-01-19, 15:11
Medlem
brianmolkos avatar
Kan man inte få tag på Franska trions Dover Calais och Stad i ljus på nåt sätt
Citera
2021-01-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Thåström är fortfarande en stor posör. Trodde först han blivit CP på gamal dar med tanke på de cp-tics med armbåge och fingrar han försökte spela svår med. Han har en bra pipa, men att leka 16 år när man är 60-70 blir fånigt. Bra version med hårdrockarna, men inget jag skulle ha på nån spellista.
Sambon, som inte har så stor koll på Thåström, frågade på allvar om han hade Parkinson.
Citera
2021-01-20, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nej. Dom hade flera låtar som var flitigt spelade och var ett mycket populärt band under några år i slutet på 90-talet framförallt.
Möjligen ses dom som ett one hit wonder-band eftersom alla deras låtar som spelades på radion lät precis likadant.
Citera
2021-01-20, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Rätt kul ändå att Papa Emeritus ska vara gästartist nu på fredag.

Trevligt.. Blir säkert Blue Öyster Cult med Don't fear the reaper eller något.
Citera
2021-01-20, 21:57
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Rätt kul ändå att Papa Emeritus ska vara gästartist nu på fredag.

(Suck) En satanistrockare i ett familjeprogram. Ska djävulsdyrkan bli rumsrent hädanefter?

Spola Luuk/Lindström ner i toaletten för gott.
Citera
2021-01-20, 22:50
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
(Suck) En satanistrockare i ett familjeprogram. Ska djävulsdyrkan bli rumsrent hädanefter?

Spola Luuk/Lindström ner i toaletten för gott.

Hoppas han kan få nån liten spoling att gå över till den mörka sidan.
Citera
2021-01-21, 23:34
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kovid19
Frugan.
Hur jävla stelt är ert förhållande om ni inte klarar av att lyssna på en fråga om lönskaläge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in