Vill inte skryta men ja, fick nästan fullpott. Tyvärr fallerar jag på kärringefrågorna. Kakor och frisyrer.
Men ja, På Spåret håller fortfarande. Kul
Satte du ledtråden: "en halv liter klister"? Vem fan associerar till "Jumper" för att sedan associera dem till Kristinehamn? Helt jävla omöjlig ledtråd.
Satte du ledtråden: "en halv liter klister"? Vem fan associerar till "Jumper" för att sedan associera dem till Kristinehamn? Helt jävla omöjlig ledtråd.
Jo alltså det är ren tur. Jag visste dock att Jumper är från Kristinehamn. De har en låt som heter just Tapetklister. Sedan gäller det att associera rätt. I detta fall var det troligtvis den vanligaste associationen.
Svagt av tävlande som ändå själva är musiker och artister att vara så borta på Lille Bror Söderlundh.
Jag håller med, satte givetvis Lille Bror (men behövde få kopplingen Beatles/Liverpool mig förklarad). Eller starkt; att uppgå i landets depersonifierade kanonosfär.
Jag tänker direkt på Jumper när jag hör tapetklister. Dock hade jag felaktigt fått för mig att de var från Kristianstad