2020-12-02, 17:32
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nej hon har inte vunnit Stora Journalistpriset. Hon var nominerad till den plastkategori som benämns Årets röst 2019 och som gick till Hanna Hellquist. Det riktiga Stora Journalistpriset gick samma år till Bibi Rödöö och 2020 till Jacob Hård af Segerstad.

Du verkar inte kunna något om kultur.
Jag skrev fel, jag menade nominerades, men det är fortfarande en ganska stor grej. Jag visste iallafall att hon var journalist vilket är mer än flera i den här tråden visste innan hon var med. Varför ger du mig på mig när jag kritiserar att de inte visste vem hon var. Jag har tusentals skivor och brukar kunna 90 % av frågorna i frågesporter vilket antagligen är mer än du kan. Du känner inte mig så du har inte rätt att döma ut mig.
Senast redigerad av The Beach boy 2020-12-02 kl. 17:37.
Citera
2020-12-02, 17:35
Medlem
Citat:
Nej hon har inte vunnit Stora Journalistpriset. Hon var nominerad till den plastkategori som benämns Årets röst 2019 och som gick till Hanna Hellquist. Det riktiga Stora Journalistpriset gick samma år till Bibi Rödöö och 2020 till Jacob Hård af Segerstad.

Du verkar inte kunna något om kultur.

Dessutom är dessa priser och utmärkelser ofta utdelade inom interna kotterier.

Rättviseförmedlingen gav ju t o m det av sig själva instiftade "Rättvisepriset" till sig själva första året...!
Citera
2020-12-02, 17:53
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Dessutom är dessa priser och utmärkelser ofta utdelade inom interna kotterier.

Rättviseförmedlingen gav ju t o m det av sig själva instiftade "Rättvisepriset" till sig själva första året...!

Jag ville bara vara snäll och inte klä av vänstertrollet totalt. I nutiden förvanskas gamla ärorika priser med löjliga underkategorier stup i kvarten och syftet är alltid att ge PK-trogna oduglingar oförtjänt uppmärksamhet. Precis som intaget till På spåret där ideologi går före lämplighet att medverka på bästa sändningstid.

Citera
2020-12-02, 18:12
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Jag ville bara vara snäll och inte klä av vänstertrollet totalt. I nutiden förvanskas gamla ärorika priser med löjliga underkategorier stup i kvarten och syftet är alltid att ge PK-trogna oduglingar oförtjänt uppmärksamhet. Precis som intaget till På spåret där ideologi går före lämplighet att medverka på bästa sändningstid.

Så det handlar om min politiska tillbehörighet inte vad vad jag skriver i övrigt? Patrik Arve är såklart sångare i Teddybears, men jag antar att det inte är viktigt att Bud Fox inte vet det eftersom han tillhör högersekten.
Senast redigerad av The Beach boy 2020-12-02 kl. 18:16.
Citera
2020-12-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Så det handlar om min politiska tillbehörighet inte vad vad jag skriver i övrigt? Patrik Arve är såklart sångare i Teddybears, men jag antar att det inte är viktigt att Bud Fox inte vet det eftersom han tillhör högersekten.

Hahaha! Först ute och yrar om "högertroll" och sedan upprörd när du själv blir kallad vänstertroll.

Och för din info så är jag mycket medveten om vilka Pozar och Arve är (men har väl inte nämnt dem i tråden?).
Citera
2020-12-02, 18:46
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Hahaha! Först ute och yrar om "högertroll" och sedan upprörd när du själv blir kallad vänstertroll.

Och för din info så är jag mycket medveten om vilka Pozar och Arve är (men har väl inte nämnt dem i tråden?).
Det var PeterZiipen. Jag anser att frågesporten är viktigare än deltagarna.
Citera
2020-12-02, 20:54
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Det är väl det stora beviset på hur lätta frågor det är i Alla mot Alla...

Helgens alla mot alla hade väl flertalet enkla frågor? Tycker att Alla mot alla blandar rätt högt och lågt med "omöjliga" frågor och enkla frågor.
Citera
2020-12-04, 19:46
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Ska ni se på spåret ikväll? Vet ni vilka som tävlar?

Jag har laddat med vikingchips från Estrella med dill & gräslök-dipp från OLW.

Hoppas det är Glans som är med. Tror han är väldigt smart faktiskt. Defenitivt mer allmänbildad än vad han får cred för här i tråden.

Visst betar på spåret av en grupp i tagen i gruppspelet. Dvs, vi borde få se ett lag från förra veckan som är med ikväll(3 lag/grupp)?
Citera
2020-12-04, 19:48
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144

Hoppas det är Glans som är med. Tror han är väldigt smart faktiskt. Defenitivt mer allmänbildad än vad han får cred för här i tråden.

Visst betar på spåret av en grupp i tagen i gruppspelet. Dvs, vi borde få se ett lag från förra veckan som är med ikväll(3 lag/grupp)?

Idag är det Louise och Thomas mot Plura och Sanna. Jag kommer inte att kolla.
Citera
2020-12-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144

Jag får göra dig besviken men Johan tävlar inte i kväll. Du får nöja dig med att Sanna Lundell och Plura Jonsson möter Louise Epstein och Thomas Nordegren.
Citera
2020-12-04, 20:01
Medlem
XtraXs avatar
Hoppas på en lullig Plura.
Citera
2020-12-04, 20:04
Medlem
Saknar redan Hamid...
Hoppas på några roliga moment ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera