En nära vän till mig gjorde lumpen nyligen vid P4. Jag skulle väl inte påstå att han är av den skötsamma sortens människa, för att inte höja honom till skyarna.
I vilket fall så hade han glömt knyta kängorna och knäppa gylfen. Det som då hände var att befälet som skulle inspektera ledet blev alldeles ursinning. Befälet placerade då sitt knä mellan benen på min polare, då vek han sig så klart. Nästföljande händelse var en välriktad spark på ungefär samma ställe och min vän var då tvungen att forslas bort på bår.
Skadorna som min vän fick av ovanstående tilltag var spräckt pung och söndersparkat ollon.
Jag har fått se polarens variga uppsyn till ollon; fy satan. Pungen ville jag inte se, för den var inte grann på fotona.
Jag skulle säga att han nog kan få rätt så saftiga skadestånd, däremot kan det ju fan inte vara värt det med tanke på hur jävla ont det måste ha gjort!
Och för att ge det uppenbara svaret på frågan; Nej, så här får det givetvis inte gå till.
Säg till din polare att gå till polisen angående detta, om han nu inte redan gjort det.
När ungefär motsvarande, om än grövre, skedde inom den ryska militärmakten blev det världsnyheter. Det gör ju att det minst sagt är lite märkligt att man inte hört om denna incident via medierna.
Klart det inte får gå till så. En anmälan är på sin plats och det vore bra märkligt om det sviniga befälet inte får avsked och blir skadeståndsskyldig till din kompis. Satans vidriga pennalister.
En nära vän till mig gjorde lumpen nyligen vid P4. Jag skulle väl inte påstå att han är av den skötsamma sortens människa, för att inte höja honom till skyarna.
I vilket fall så hade han glömt knyta kängorna och knäppa gylfen. Det som då hände var att befälet som skulle inspektera ledet blev alldeles ursinning. Befälet placerade då sitt knä mellan benen på min polare, då vek han sig så klart. Nästföljande händelse var en välriktad spark på ungefär samma ställe och min vän var då tvungen att forslas bort på bår.
Skadorna som min vän fick av ovanstående tilltag var spräckt pung och söndersparkat ollon.
Jag har fått se polarens variga uppsyn till ollon; fy satan. Pungen ville jag inte se, för den var inte grann på fotona.
Får det gå till så här?
Det som du beskriver borde rubriceras som Grov misshandel. Vilket brukar leda till fängelsestraff. När hände detta? Det borde omedelbart anmälas.
Det var väl en kapten på KA1 som fick gå för några år sen efter att ha mordhotat värnpliktiga? Det här borde ju vara ännu värre med så kraftig misshandel...
När ungefär motsvarande, om än grövre, skedde inom den ryska militärmakten blev det världsnyheter. Det gör ju att det minst sagt är lite märkligt att man inte hört om denna incident via medierna.
I det fallet man fick höra om fick man ju amputera benen och könsorganen. Det ska dessutom vara oerhört vanligt med brutala övergrepp i rysslands armé.
Naturligtvis anser jag att det är fanimig befälets plikt att sparka sönder underlivet påvarenda jävel som vid vuxen ålder inte klarar av att knyta ett par kängor/skor.
Det hela bär lukten av lögn. Om inte så hoppas jag på befälet blir inlåst. Men som sagt det här luktar lite räv.