Citat:
Ursprungligen postat av Biskopsfinger
Jag formulerar om mig: var de själva vittnen till gasningarna eller är detta något de senare har hört?
Överhuvudtaget tycker jag att det vore trevligt om du kunde berätta lite mer om vad dem har sagt, jag tycker inte du verkar ha särskilt god koll på deras upplevelser, enär du bara har mäktat med att skriva en eller två rader.
Ja den ene var själv vittne till gasning. Vet inte hur den var med den andre.
Alla visst vad som hände. Det transporterades lik i stor omfattning osv.
Det var längesen, jag var runt 12 år.
Det jag menar är att jag har två saker att välja på: Riktiga vittnen som jag träffat i verkligheten och som var vänner till min familj. (nej, jag är inte judisk) eller några fanatiker på ett internetforum som påstår att allt är lögn och självsuggestion.
Har det aldrig slagit er att det kan vara ni som är UFO-dårar. Varför är ni så engagerade i att dissa förintelsen. Vad har ni att vinna på det? Och framförallt- VILKA vinner på det? Jag tror det är så att revisionistanhängarna har hittat en grej som gör dom lite märkvärdiga och rebelliska. Det är ni som lägger fram en absurd teori, inte dom. På samma sätt som UFO idioterna vill vara speciella som varit i moderskeppet. Vilka är källorna till det material ni åberopar som bevis för att vittnesmålen skulle vara felaktiga. Kommer dom rakt ifrån grundkällan? Eller är den tolkad på ett eller annat sätt innan ni läser den? Har ni studerat källtexter såsom vittnesprotokoll etc eller kommer det utvalda delar från en mellankälla?