Citat:
Ursprungligen postat av peel-off
tack för lite vettiga svar... men att va med och ``attackera´´ visa är väl olagligt eller.
kan dom inte spåra upp en och gripa en?
Finns egentligen ingen lag emot detta ännu. Istället för att använda ett program som skickar paket skulle alla lika gärna kunna skriva in i sin webbläsare :
www.visa.com. Servern klarar inte av att hantera så mycket trafik. Fördelen med att använda ett program eller botnet är att det sker konstant hela tiden.
Du kan prova öppna cmd och skriva, ping
http://aftonbladet.se för att se principen på hur det funkar.