2010-12-09, 13:12
Medlem
playtawins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peel-off
men nu när dom hade attackerat VISA så menar jag.. tänk på svennarna i frankrike som skulle åka hem igår då när attacken skedde.. det gick inte att betala biljetterna och kom ej hem..
vissa människor förstår jag inte hur dom tänker -.-
Tror du på fullt allvar att någon skulle bry sig ett skit om "Svennarna i frankrike som skulle åka hem igår" ? - Nej, vi gör detta för att protestera mot vårat falska samhälle, inget annat.
Citera
2010-12-09, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAX.DA.MAN
vad är ip adressen och porten?

TARGET: api.paypal.com port:443
Citera
2010-12-09, 13:14
Medlem
MAX.DA.MANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eNaz
TARGET: api.paypal.com port:443
tackar
Citera
2010-12-09, 13:20
Medlem
kebab-tomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceefyra
Godmorgon!

Vad attackeras i nuläget? fortfarande visa?
Paypal för tillfället, ny irc server med
Citera
2010-12-09, 13:26
Medlem
allakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebab-tomten
Paypal för tillfället, ny irc server med

vad är det för IRC server då?

hur gör jag för att komma in på servern, är det bara gå in på options/server och trycka Add och servernamnet och sen ok? för kom inte in på #OperationPayback på irc.anonops.net när jag gjorde så, gjorde jag fel?
Citera
2010-12-09, 13:27
Medlem
SkitAnonyms avatar
Släpp PayPal! De har beslutat om att överlåta de frysta pengarna till Wikileaks. Kontot är fortfarande spärrat, men vi måste belöna PayPal för att de har gjort ett bra beslut. Det kan sprida sig till andra företag och myndigheter!

Vi kan inte vara kompromisslösa, utan vi måste belöna vettiga beslut för att det ska fortsätta med vettiga beslut och för att det ska sprida sig till andra organisationer

Jag tycker att ni ska sprida detta vidare, och uppdatera målet

Källa:
http://www.dn.se/nyheter/varlden/paypal-slapper-wikileaks-pengar-1.1224447
Citera
2010-12-09, 13:27
Medlem
mtees avatar
Paypal sa själva att de upphört att samarbeta med wikileaks på grund av påtryckningar från amerikanska myndigheter. Känns därför som att det finns mer legitima mål(läs USA) än de företag som hamnat i kläm.
Citera
2010-12-09, 13:30
Medlem
SkitAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtee
Paypal sa själva att de upphört att samarbeta med wikileaks på grund av påtryckningar från amerikanska myndigheter. Känns därför som att det finns mer legitima mål(läs USA) än de företag som hamnat i kläm.
Läs min föregående post som postades samtidigt som din
Citera
2010-12-09, 13:30
Medlem
SkitAnonyms avatar
Skriver detta här med då vi av någon anledning har två trådar om samma ämne:

Släpp PayPal! De har beslutat om att överlåta de frysta pengarna till Wikileaks. Kontot är fortfarande spärrat, men vi måste belöna PayPal för att de har gjort ett bra beslut. Det kan sprida sig till andra företag och myndigheter!

Vi kan inte vara kompromisslösa, utan vi måste belöna vettiga beslut för att det ska fortsätta med vettiga beslut och för att det ska sprida sig till andra organisationer

Källa:
http://www.dn.se/nyheter/varlden/pay...ngar-1.1224447
Citera
2010-12-09, 13:35
Medlem
peel-offs avatar
skrev lite fel om att de är hacker.. men detta gör ju ingen syfte förutom att förstöra och median reagerar.. kommer väl snart en till jävla lag då man inte får göra nått sånt här..
men sen är det väl roligare att hacka sig på nasa eller vita huset för att kunna få riktigt smaskig information eller?.
jag menar han eller dom som ``hackade´´ Visa och MC måste ju vara ganska datakunniga.
éller?
Citera
2010-12-09, 13:36
Medlem
Cazeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitAnonym
Skriver detta här med då vi av någon anledning har två trådar om samma ämne:

Källa:
http://www.dn.se/nyheter/varlden/pay...ngar-1.1224447

Nog bättre att skriva det där på 4chan sidan, eftersom det är dem som styr icke Flashback.

Undra om det slutar efter Paypal eller om det blir mer skoj!?!
Citera
2010-12-09, 13:37
Medlem
Är det bara jag som inte får igång skiten?

"Windows

XP users MUST get the Half-Open connections fix first.

Download MS .NET Framework 3.5 or 4.0 and install it.
Download Hivemind LOIC and unzip it to your desktop.
Start LOIC with the LOIC.EXE
Server: loic.AnonOps.net
Channel: #loic
Select "hivemind mode"
Sit back and watch the show"

Fungerar ju inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem