Citat:
Ursprungligen postat av Spaxxen
Det är precis det som är syftet med attacken. Har man ett bolag som är beroende av Internet skadar det bolaget mycket om hemsidan inte fungerar.
Det du menar med styra handlar bara om att man pekar alla åt samma håll utan att enstaka personer behöver göra det själva.
tack för lite vettiga svar... men att va med och ``attackera´´ visa är väl olagligt eller.
kan dom inte spåra upp en och gripa en?