2010-12-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Fel stavat, irc.anonops.net ska det vara. Du kan även testa loic.anonops.net
skrev för fort här, blev dissad från servern och sen stod den bara och tuggade, sedan fick jag server full. Nu är jag dock inne!
Citera
2010-12-08, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskar886810
var ser du det?

Topic i #operationpayback
Citera
2010-12-08, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stvre
Loic låser sig (programmet svarar inte) så fort jag har valt server och klickar på FUCKIG HIVEMIND!

har samma problem
Citera
Medlem
Glöm inte bort att det finns en regel mot uppvigling till brott på forumet. Trist om tråden stängs.
Citera
Medlem
oskar886810s avatar
nu sitter alla myndigheter, instanser och åklagare och läser igenom den här tråden i försök att lista ut vad som ska attackeras härnäst.

Till er alla vill vi på FB ge stor kukfinger.

Citera
Medlem
Citat:
var ser du det?

[09:30pm] * Topic is 'OPERATION PAYBACK | TARGET: www.mastercard.com (Visa.com at 4pm EST)| See: #Setup #WikiLeaks #RadioPayback #Lounge #TpbItaly #TpbFrance #Germany #Dutch #Hispano and do /list for rest | There are a few things WikiLeaks can't do. For the rest, there's Operation Payback.'
Citera
2010-12-08, 21:32
Medlem
RallyRallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x1
Varför hänger sig programmet varje gång jag klickar i "Fucking Hive Mind"?
Vill gå med och hjälpa rättvisan!
Dom har problem med sina servrar tydligen... Ska funka snart igen
Citat:
var ser du det?
På deras IRC.

loic.anonops.net
port:6667
Channel: setup
Senast redigerad av RallyRally 2010-12-08 kl. 21:34.
Citera
Medlem
Fashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bredmar
Jag kommer delta i attacken på mitt egna sätt. Men ladda ner program och grejor de vill jag inte.

100 CMDS kommer va uppe på 3 av mina datorer om en stund, något lär de i alla fall hjälpa

Säg bara till när det hela händer!

Spelar ingen roll hur många datorer eller CMD du har uppe, din lina klarar ändå inte av mer än X data per sekund.

Alltså räcker det med att höja packetsen och bara köra med en CMD uppe på en dator (använd programmet!).
Citera
Medlem
Schoolbagges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x1
Varför hänger sig programmet varje gång jag klickar i "Fucking Hive Mind"?
Vill gå med och hjälpa rättvisan!
Detta hände mig också gång på gång för en stund sedan. Nu kan jag försöka både manuellt och via hiven, men det kommer bara upp felmeddelanden även om jag har gjort att rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av bredmar
Jag kommer delta i attacken på mitt egna sätt. Men ladda ner program och grejor de vill jag inte.

100 CMDS kommer va uppe på 3 av mina datorer om en stund, något lär de i alla fall hjälpa

Säg bara till när det hela händer!
Det pågår i talande stund! Hur kommer du ta dig till, om jag får fråga?
Citera
Medlem
Jag kommer in på Mastercards hemsida :S både .com .se .uk. Sen kommer jag vidare efter språkvalet också :S
Citera
2010-12-08, 21:33
Medlem
oskar886810s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaffe
[09:30pm] * Topic is 'OPERATION PAYBACK | TARGET: www.mastercard.com (Visa.com at 4pm EST)| See: #Setup #WikiLeaks #RadioPayback #Lounge #TpbItaly #TpbFrance #Germany #Dutch #Hispano and do /list for rest | There are a few things WikiLeaks can't do. For the rest, there's Operation Payback.'

ahhh tnx
Citera
2010-12-08, 21:33
Medlem
Vi bevittnar något historiskt. I värsta fall är det början på slutet för ett fritt internet.
I bästa fall skiter folk knäck.

googla på "mastercard deemed unsafe" och kopiera adressen -> klistra in på refreshthing.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in